English

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

تکمیل راه آهن خرم‌آباد محور توسعه لرستان است

نایب‌ رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس گفت: امیدواریم به‌زودی صدای سوت قطار در شهر خرم‌آباد به صدا درآید و محور توسعه لرستان شود.

تکمیل راه آهن خرم‌آباد محور توسعه لرستان است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، هادی قوامی در همایش پیاده‌روی خانوادگی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهر خرم‌آباد برگزار شد، به ظرفیت‌های گردشگری استان لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با بررسی که انجام دادیم که اگر ما در مجلس شرایط را بیشتر فراهم کنیم که این کار را کمیسیون برنامه‌وبودجه انجام خواهد داد به مردم خرم‌آباد و لرستان قول می‌دهیم مهم‌ترین پروژه‌های استان را در بودجه سال 97 بیش‌ازپیش و بهتر از سال‌های قبل پیگیری کنیم.

وی افزود: امیدواریم به‌زودی صدای سوت قطار در شهر خرم‌آباد به صدا دربیاید و یکی از محورهای اساسی توسعه شود و گردشگران ایرانی و خارجی چندین برابر ظرفیت‌های موجود به این استانی که دارای ظرفیت‌های فراوانی است بیایند و این ثروت بیش‌ازپیش توسعه پیدا کند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در جبهه نیز تعداد زیادی از فرزندان غیور مردم لرستان در خط مقدم همیشه حرف اول را می‌زدند و لرستان امروز بیش از 6 هزار شهیدی که امروز تقدیم انقلاب اسلامی کرده خود گواه این مطلب است و در آینده نیز در دفاع از مرزها و حریم این کشور به‌طور یقین این مردم همچنان در خط مقدم خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه