English

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه:

تاکنون ۴۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در کرمانشاه ثبت‌نام نکرده‌اند

سجاد سلیمانی با اشاره به طرح تعویض تاکسی فرسوده با عمر بیش از ده سال، گفت: از مجموع تاکسی‌های فرسوده موجود در شهر، 400 دستگاه تاکسی فرسوده باقی‌مانده است که صاحبان آن تاکنون جهت ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند.

تاکنون 400 دستگاه تاکسی فرسوده در کرمانشاه ثبت‌نام نکرده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی بابیان اینکه از ابتدای شروع طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده 1150 دستگاه تاکسی کرمانشاه نوسازی شده‌اند، افزود: از این تعداد، 520 دستگاه در نیمه اول سال جاری و مابقی هرسال 95 نوسازی شده‌اند.

به گفته وی از 2300 دستگاه تاکسی فرسوده شهر کرمانشاه، حدود 1900 دستگاه در این طرح ثبت‌نام کردند که تاکنون 1150 دستگاه تاکسی تحویل‌شده و حدود 240 دستگاه نیز در مرحله صدور پیش فاکتورها هستند.

سلیمانی با تأکید بر اینکه تاکسی‌های با بیش از 10 سال عمر از ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه خارج می‌شوند، ادامه داد: دارندگان تاکسی‌های بالای 10 سال عمر برای ثبت‌نام و شرکت در طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده باید هرچه زودتر اقدام کنند و در غیر این صورت نیروهای گشت تاکسیرانی با همکاری پلیس راهور، از تردد این تاکسی‌ها در سطح شهر جلوگیری خواهند کرد.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه طبق اعلام ستاد نوسازی ناوگان حمل‌ونقل و سوخت کشور، جهت اسقاط تاکسی فرسوده، برای متقاضیان تسهیلاتی معادل 20 میلیون تومان به‌منظور دریافت خودروهای سمند و پژوی 405 با نرخ سود 14 درصد و با بازپرداخت پنج‌ساله در نظر گرفته‌شده است که سه بانک پارسیان، تجارت و ملت بانک‌های عامل هستند.

سلیمانی افزود: مبلغ 5 میلیون تومان هم برای اسقاط خودرو در نظر گرفته‌شده است ولی با توجه به این‌که مبلغ ارزش لاشه خودرو باید از طریق گمرک به‌حساب ایران‌خودرو واریز می‌شد و هنوز این امر اتفاق نیفتاده، در حال حاضر ایران‌خودرو صدور پیش فاکتور را منوط به تسویه‌حساب گمرک دانسته تا دوباره طرح نوسازی از سر گرفته شود.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه مدارک لازم برای ثبت‌نام را شامل اصل سند خودرو (برگ سبز)، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملی مالک خودرو، اصل پروانه بهره‌برداری، اصل پروانه فعالیت ذکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه