English

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان

آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در گرگان برگزار شد.

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان گلستان صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان و مسوولان نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

یگان‌های مختلف حاضر در میدان، پس از سخنان فرمانده انتظامی و نماینده ولی‌فقیه در گلستان از مقابل جایگاه رژه رفته و اوج آمادگی و توان خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان هم در مراسم صبحگاه هفته ناجا، اظهار داشت: دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال تجاوز و نفوذ به مرزهای عقیدتی و فکر و دل جامعه ما هستند و یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: دشمنان می‌خواهند بنیان‌های اعتقادی نسل جوان ما را سست کنند و توانمندی، اقتدار و امانتداری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سبب شده که ملت ایران امنیت اجتماعی و عمومی همراه با آرامش داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره در راستای حفظ امنیت از همکاری و مشارکت مردم استقبال کرده و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت همه نیروهای مسلح باشیم تا توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه