English

هاشمی تختی خواستار شد؛

فراکسیون نمایندگان جنوب تشکیل شود

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس، از همکاری استان های کرمان و هرمزگان در زمینه های اقتصادی، صنعتی و پیشنهاد تشکیل فراکسیون نمایندگان مردم جنوب برای بهتر شدن کارها خبر داد.

فراکسیون نمایندگان جنوب تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی، حسین هاشمی تختی در پی نشست های متعدد  که به درخواست نمایندگان مردم کرمان و سیرجان بعمل آمده بود با فعالین  اقتصادی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان در سیرجان دیدار و هم اندیشی در زمینه های مختلف اقتصادی داشت.

حسین هاشمی تختی در این نشست با اشاره به اینکه استان هرمزگان از دیرباز با استان کرمان همکاری داشته است گفت : هرمزگان و کرمان در خیلی از زمینه ها با هم تعامل داشته و در موضوعات مختلفی این دو استان بهم گره خورده و همکاری نزدیکی با هم دارند که نمونه بارز آن  طرح  آبرسانی از خلیج فارس به مجتمع گل گهر  سیرجان می باشد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس استان هرمزگان را استانی استراتژیک و با ظرفیت بالا معرفی کرد و بیان داشت: هرمزگان با داشتن صنایع بزرگی چون فولاد آلومینیوم، نفت و گاز، صنایع بندری و کشتی سازی، کشاورزی، آبزی پروری وگردشگری می تواند به اقتصاد کشور کمک شایانی کند.

رئیس کمیته بنادر و دریانوردی و صنایع دریایی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تعامل با کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی کشورهای دور افتاده اروپایی را موجب پیشرفت اقتصاد دانست و اظهار داشت: باید مراودات خود را با کشورهای حوزه خلیج فارس در زمینه صنعتی کشاورزی و بندری بیشتر و تعامل با  کشورهای دیگر را برای تجارت و صادرات بازار های هدف، شناسایی و گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه منطقه جنوب مثل کرمان و هرمزگان همواره می توانند با اتحاد و همدلی در زمینه های مختلف به  پیشرفت استان خود کمک کنند گفت: اگر فضایی ایجاد شود که بتوانیم فراکسیون نمایندگان مردم جنوب را ایجاد و در این راستا نیز همه نمایندگان و دستگاه های اجرایی این دو استان در این مجموعه هماهنگ و همراه شوند شاهد پیشرفت در زمینه های مختلف بوده و به اقتصاد کشور نیز کمک خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه