English

رئیس اتحادیه هتل‌داران اصفهان:

۳۵ هتل جدید در اصفهان در حال ساخت است

رئیس اتحادیه هتل‌داران اصفهان گفت: هتل‌های بسیاری در مراحل مجوز و تأمین اعتبار قرار دارند اما ۳۵ هتل در اصفهان در مرحله ساخت و مراحل پایانی برای بهره‌برداری هستند.

۳۵ هتل جدید در اصفهان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مهدی نریمانی درباره وضعیت هتل‌ و گسترش هتل در اصفهان اظهار داشت: در 3 سال گذشته درخواست‌های بسیاری برای ساخت و احداث هتل داشتیم که بسیاری از آن‌ها در مراحل دریافت مجوز و یا تأمین اعتبار هستند اما حدود 35 هتل در حال حاضر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در حال ساخت و یا بهره‌برداری هستند.

وی درباره اینکه آیا ظرفیت هتل‌های کنونی اصفهان پر می‌شود یا خیر افزود: تکمیل ظرفیت هتل‌ها بستگی به فصل دارد، صنعت هتل داری در دنیا دستخوش بسیاری از اتفاقات است و رخدادهای مختلف در کشورها می‌تواند بر رونق یا عدم رونق هتل داری تأثیر داشته باشد و نمی‌توان گفت که در 365 روز سال تخت‌های هتل‌ها در دنیا پر و یا خالی هستند.

رئیس اتحادیه هتل‌داران اصفهان خاطرنشان کرد: برخی کشورها ممکن است در سال 3 ماه کار کنند که در کشور ما نیز این مسئله صدق می‌کند و اغلب توریست‌های خارجی نیز در 3 ماه اردیبهشت، مهر و آبان به ایران سفر می‌کنند و در دیگر فصول سال همچون این ماه‌ها گسترده نیستند و توریست با هزینه بالا نداریم.

وی تصریح کرد: البته در دیگر  ماه‌ها مانند اواخر اسفند و فرودین توریست داخلی داریم و باید دانست به جز مشهد و استان‌های زیارتی بحث توریست در کشور در طول سال حدود 130 روز بیشتر نیست.

نریمانی درباره وضعیت بوم گردی در اصفهان بیان کرد: بوم گردها،هتل‌ها و یا مهمان‌پذیر سلیقه مهمان است و مهمانی که می‌خواهد از موقعیت‌های روستایی استفاده کند باید به سمت بوم گردی‌ها برود، در شهرهای بزرگ مانند اصفهان هم نیز به همین صورت است، استان اصفهان یکی از استان‌هایی به شمار می‌رود که بیشترین آمار بوم گردی را دارد.

رئیس اتحادیه هتل‌داران اصفهان گفت: شرق اصفهان مانند روستای مصر و روستاهای مجاور، کاشان، نطنز و اخیراً نیز غرب اصفهان که به دنبال مجوزهای بوم‌گردی هستند شاهد رونق و رشد بوم گردی بوده‌ایم و تأثیر خودش را نیز در بحث رونق گردشگری داشته و بوم گردی سبب شده مدت ماندن مهمان در استان اصفهان بیشتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی