English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف حدود ۱۳ تن مواد مخدر در سال ۹۶

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان حدود 13 تن مواد مخدر امسال کشف شده است و 83 باند توزیع و فروش مواد مخدر نیز متلاشی شده اند.

کشف حدود 13 تن مواد مخدر در سال 96

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصفهان با اشاره به آغاز هفته پلیس و نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته ناجا یادآور تلاش‌ها، ایثار و نثار جان‌ها برای دفاع از ارزش‌ها و امنیت جامعه است، هفته ناجا یادآور چشمان بیدار و هوشیار و یادآور مقابله با زشتی‌ها و پلیدی‌هاست.

وی افزود: هفته ناجا یادآور جوانانی از متن و بطن جامعه است که پرچمدار امنیت جامعه شده‌اند تا همه مردم زیر چتر امنیت باشند و هیچ جای کشور در خلأ امنیت نباشد، چشم‌انداز ما رسیدن به پلیسی در تراز جامعه و دولت اسلامی است، راهبرد ما امنیت مردم‌پایه و تمرکز بر ظرفیت‌های مردمی است، امنیت پایدار در گرو امنیت مردم‌پایه است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه گفت: برای مقابله با سارقان تلاش‌های گسترده‌ای انجام شده است و 133 باند سرقت شناسایی و با آن‌ها برخورد و مقابله شده است، یکی از موضوعات مهم برای ما این بوده است که علاوه بر برخورد با سارقان، اموال مسروقه نیز به مردم باز گردد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به آمار نامطلوب فوتی های ناشی از تصادف در استان اصفهان گفت: آمار فوت شدگان در تصادف کاهش پیدا کرده است و این نشان می دهد در حوزه نظم اجتماعی ترافیک بهتر شده ایم، آمار کشته شدگان عابرپیاده و موتورسواران از میانگین کشور بالاتر است، فوتی های ناشی از موتور سیکلت 54 درصد است در حالی که در کشور میانگین 34 درصد است.

معصوم بیگی ادامه داد: فوتی های عابران پیاده در استان اصفهان 25 درصد و میانگین کشوری 18 درصد است، لازمه کاهش این تلفات فرهنگ سازی و قانون مداری مردم است، می توانیم این شرایط را با همکاری مردم بهبود ببخشیم، حدود 4 هزار نفر مجروح آمار ناشی از تصادف در شش ماهه نخست امسال ثبت شده است، این مجروح ها از قطع نخاع تا قطع عضو بوده است.

وی با بیان این که استان اصفهان به لحاظ پیشینه فرهنگی باید سرآمد و الگوی کشور باشد عنوان کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر حدود 13 تن مواد مخدر امسال کشف شده است و 83 باند توزیع و فروش مواد مخدر نیز متلاشی شده اند.

وی گفت: بخشی از آمار زندانیان و نزاع های خانوادگی، ریشه در مواد مخدر است، به زندان ها سر بزنید و ببینید مواد مخدر غوغا کرده است، ریشه بسیاری از طلاق ها به خاطر مواد مخدر است، در حوزه مبارزه با کالای قاچاق و با توجه به فرمایش رهبر انقلاب یکی از ماموریت های پلیس مبارزه با کالای قاچاق است که ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه 60 میلیارد تومان است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این که بیش از 23 هزار شهید استان برای ارزش های اخلاقی شهید شدند، مطرح کرد: در بخش امنیت اخلاقی اقدامات ایجابی زیادی انجام شده است، 950 هزار تماس با 110 حاصل شده است و 650 هزار از طلب امدادهای مردمی را پاسخ داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه