English

بخشدار دیشموک در پاسخ به پیام توئیتری وزیر آموزش و پرورش:

مشکلات دیشموک گسترده‌تر از گزارش رسانه‌ها است / کاش وزیر راه پاسخ می‌داد؟

بخشدار دیشموک گفت: کاش وزیر محترم راه و شهرسازی نیز به میدان آید و پاسخ دهد که مسئول آلام، رنج‌ها و دردهای بی‌پایان این کهن دیار محروم چه کسی است؟

مشکلات دیشموک گسترده‌تر از گزارش رسانه‌ها است / کاش وزیر راه پاسخ می‌داد؟

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حسن امیریان بخشدار دیشموک در پیامی که نسخه‌ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته است، نسبت به پیام توئیتری وزیر آموزش و پرورش واکنش نشان داد.

این پیام بدین شرح است؛

جناب آقای سید محمد بطحایی؛

پیام‌تان در مورد دانش آموزان روستای «سرگچ» دیشموک، حکایت از طینت پاک، وجدان بیدار، دلسوزی و مسئولیت پذیری آن مقام عالی دارد، اما به اطلاع برسانم که محرومیت‌های این خطه از ایران زمین بسی گسترده‌تر از آنست که رسانه‌ها گزارش می‌نمایند.

در این دیار روستاهایی همچون، رودریش، آجم، پای پره و سرتنگ لیراب بواسطه فقدان راه مناسب، پس از اولین بارش پاییزی تا اردیبهشت آینده به مدت شش ماه ارتباطشان با دنیای اطراف قطع می‌گردد و در این مدت نه تنها دانش آموزان و کلاس درسشان بلکه همه سکنه این روستاها به دست خدا سپرده می شوند.

جناب وزیر نه تنها مشکل مدارس، بلکه همه مشکلات این منطقه به علت فقدان راه مناسب است، ای کاش وزیر محترم راه و شهرسازی نیز به میدان آید و پاسخ دهد که مسئول آلام، رنج‌ها و دردهای بی‌پایان این کهن دیار محروم چه کسی است؟ به هر حال پیام‌تان گرچه کوتاه بود اما موجی از نشاط را در این منطقه به وجود آورد و از نفست تازه گشت آتش امید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه