English

امام جمعه چرام:

نفی دشمنی امریکا با دین اسلام کمک به جریان باطل است

امام جمعه چرام گفت: نفی دشمنی امریکا با دین اسلام، کمک به جریان باطل است.

نفی دشمنی امریکا با دین اسلام کمک به جریان باطل است

به گزارش خبرگزاری موج از چرام، حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بعد از دعوت مردم به تقوای الهی به فلسفه نهضت عاشورا پرداخت و اظهار کرد: نهضت امام حسین(ع) مدیون روشنگری و افشاگری‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) است، تبیین چگونگی جنایات سپاه کفر فرهنگ عاشورا را زنده نگه داشت و حضرت زینب (س) در آن خطبه زیبا و معروف خود به طور کامل پرده از جنایات آل یزید برداشت.

وی ادامه داد: امام سجاد(ع) چنان حقایق واقعه عظیم عاشورا را تبیین کرد که یزید در مقابل این روشنگری‌ها مجبور به پذیریش سخنان امام شد و وعده داد سه حاجت امام سجاد(ع) را برآورده کند.

خطیب جمعه چرام در ادامه اظهار داشت: امروز کسانی که دین را بدون آگاهی سیاسی و دشمن شناسی معرفی می‌کنند در نهایت امام خود را به گودال قتلگاه می‌برند.

حجت‌الاسلام افشار گفت: برخی امروز از امام خمینی(ره) چهره‌ای ترسیم می‌کنند که تبری در او دیده نمی‌شود، و وقتی تبری و موضع‌گیری‌های امام راحل را در مقابل آمریکا بیان نکنیم و عاشورا را به جای هجمه به جریان باطل، درس مذاکره بیان کنیم، همان خطری صورت می‌گیرد که نهضت پیامبر اسلام را بعد از 50 سال در معرض تحریف قرار داد.

حجت‌الاسلام افشار خاطرنشان کرد: آن زمان هم به جای دشمنی با معاویه و طیف اموی، مردم بی‌تفاوت شدند و خواص به دنبال دنیاطلبی، رفاه‌طلبی  و شهوات رفتند.

امام جمعه چرام یادآور شد: امروز دشمن دین اسلام و تشیع، آمریکا و اسرائیل است و کسی که بخواهد این دشمنی را نفی کند یا بی‌تفاوت باشد، تفاوتی با شیعیان کوفی عصر امام حسین(ع) ندارد، بلکه به جریان باطل کمک کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه