English

رئیس پلیس آگاهی استان قم:

کشف محموله ظروف چینی، کیف و اسباب بازی قاچاق در قم

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف محموله دو میلیارد و 220 میلیون ریالی ظروف چینی، کیف و اسباب بازی قاچاق در قم خبر داد.

کشف محموله ظروف چینی، کیف و اسباب بازی قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،به نقل ازپلیس قم سرهنگ احمد کرمی اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه کامیون کشنده اقدام به بارگیری ظروف چینی، کیف و اسباب بازی از گمرک یکی از شهرهای جنوبی کشور به مقصد پایتخت کرده و دارای اضافه بار می باشد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: سپس با انجام یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، مسیر تردد کامیون مشخص و تیم عملیاتی پلیس آگاهی استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و اقدام به کنترل تردد خودروهای عبوری کردند که نهایتاً خودرو مشاهده و پس از متوقف کردن آن با هماهنگی مقام قضائی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در ادامه راننده یک فقره پروانه حمل کالا ارائه و در تحقیقات اذعان داشت محموله شامل ظروف چینی، کیف و اسباب بازی می باشد که به صورت قاچاق در کامیون بارگیری شده است.

سرهنگ کرمی با اعلام اینکه ارزش کالاهای قاچاق توسط کارشناسان دو میلیارد و 220 میلیون ریال برآوردشده است به دو فقره سابقه حمل کالای قاچاق از سوی راننده اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه پرونده تشکیل شده به اداره تعزیرات حکومتی استان قم ارسال و راننده نیز با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه