English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم:

طرح ترخیص موتورسیکلت و خودروهای توقیفی در قم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی و خودروها بمناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در سطح استان خبر داد .

طرح ترخیص موتورسیکلت و خودروهای توقیفی در قم

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم درگفتگو با خبرنگارموج درقم، در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن هفته نیروی انتظامی پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم به منظور رفاه حال شهروندان، طرح ترخیص موتورسیکلت و خودروهای توقیفی را در سطح استان اجرا خواهد کرد.

وی افزود: طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی از  روز شنبه مورخه  15/7/96  مصادف با دومین روز از هفته ناجا به مدت 10 روز به اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ احمد پوربافرانی ادامه داد: از همشهریان محترم درخواست می شود برای رفع توقیف موتورسیکلت های خود به واحد ترخیص پلیس راهور استان واقع در میدان محلاتی به سمت جاده سراجه جنب تعویض پلاک مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم در رابطه با شرایط ترخیص خودروها نیز اضافه کرد:خودروهایی که قبل از سال 95 نیز توقیف شده اند تا 50 درصد تخفیف هزینه پارکینگ را برخوردار خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه