English

فرمانده انتظامی استان قم :

باید تمامی دستگاه ها تلاش کنند تا از مهم ترین دستاورد نظام دفاع کنند

فرمانده انتظامی قم:نظام اسلامی امانتی است که پروردگار به ملت ایران عنایت کرده و دستاوردهایی دارد که یکی از مهم ترین آن ها امنیت است و باید تمامی دستگاه ها تلاش کنند تا از مهم ترین دستاورد نظام دفاع کنند .

باید تمامی دستگاه ها تلاش کنند تا از مهم ترین دستاورد نظام دفاع کنند

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم دردیدارباآیت الله سعیدی  ضمن تسلیت ایام سراسر حزن و اندوه محرم الحرام و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، اظهارداشت: هفته ناجا امسال از چهاردهم مهرماه الی بیستم مهر در قم همزمان با سراسر کشور با شعار پلیس برای امنیت، امنیت برای همه برگزار می شود.

وی گفت:تلاش براین است تا پلیس بتواند از این فرصت بهترین بهره برداری را برای ارتقاء امنیت اجتماعی و تقویت انضباط اجتماعی در سطح استان به عمل بیاورد و برای اینکه طراز امنیت و جایگاه انضباط را ساماندهی و ارتقاء ببخشیم نیازمند همراهی و کسب اعتماد مردم هستیم.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: اگر مردم به این باور برسند که پلیس کارآمدی و درایت را برای تامین امنیت دارد همراهی، همکاری و حمایت آن ها را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان این که امنیت معنایی و فراگیر باید از دو مولفه عینی و ذهنی برخوردار باشد، تصریح کرد: امنیت های ظاهری و عینی با اعلام آمارها معنا پیدا می کند اما امنیت ذهنی و روانی مردم با احساس و درک آن ها نسبت به امنیت حاصل می شود.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه امنیت یکی از رهاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است افزود:در گذشته این مهم برای عده خاصی و کسانی که نزدیک رژیم و به نوعی وابسته به رژیم بودند تامین می شد اما بعد از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت فراگیر شد، البته گرچه با آن جایگاهی که دین برای امنیت قائل است و باید در طراز نظام اسلامی باشد فاصله زیادی داریم اما می توان ادعا داشت در حد قابل قبولی دستگاه های امنیتی تلاش کرده اند تا امنیت را در طراز نظام اسلامی ایجاد کنند.

وی گفت: نظام اسلامی امانتی است که پروردگار به ملت ایران عنایت کرده و دستاوردهایی دارد که یکی از مهم ترین آن ها امنیت است و باید تمامی دستگاه ها تلاش کنند تا از مهم ترین دستاورد نظام دفاع کنند .

سردار مجتبایی با اشاره به اینکه هماهنگی و هم پوشانی دو بخش امنیت عینی و روانی باعث امنیت آرمانی، فراگیر و جامع خواهد شد، افزود: هفته ناجا فرصتی است که می توان این گفتمان را ایجاد کرد و برای دست یابی به این معنا باید از رهنمودهای بزرگان دین استفاده شود.

گفتنی است، در خاتمه این دیدار از سوی آیت الله سعیدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در قم و با حضور مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قم نشان خادم افتخاری نماز جمعه به سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان اعطاء شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه