English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

توقیف محموله های میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف چهار محموله کالای قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال و دستگیری چهار قاچاقچی خبر داد.

 توقیف محموله های میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار "مهدی معصوم بیگی" گفت : ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به چهار دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها تعداد دو هزار و 826 کارتن انواع لوازم التحریر و یک هزار و 850 کارتن باطری خارجی کشف شد که راننده مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد.

به گزارش خبر گزاری  موج از اصفهان ، این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این خودروها از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بودند بیان داشت :در این رابطه چهار راننده قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار معصوم بیگی از توقیف تریلرها و محموله های آنها خبر داد و  اظهار داشت : محموله های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 11 میلیارد ریال ارزش گذاری شده اند .

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می کند که نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه