English

معاون وزیر بهداشت:

احداث مرکز آنژیوگرافی و خدمات اورژانسی قلب در گنبدکاووس

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به فرسودگی بیمارستان‌های گنبدکاووس, نیاز است از لحاظ فیزیکی تغییراتی در بیمارستان‌ها ایجاد شود و مرکز آنژیوگرافی و خدمات اورژانسی قلب از نیازهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

احداث مرکز آنژیوگرافی و خدمات اورژانسی قلب در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم جان بابایی اظهار داشت: توزیع بخشی در بیمارستان‌های گنبدکاووس منطقی نیست و با توجه به قدیمی بودن ساختمان بیمارستان‌های طالقانی و شهدای 12 دی باید تغییراتی بخشی صورت گیرد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: فضای ساختمانی بیمارستان شهدای 12 دی برای بیماران روانی بستری شده مناسب نیست و با استاندارد فاصله زیادی دارد و محیط و فضای آن باید بهینه شود.

جان بابایی تصریح کرد: متاسفانه به جزء اورژانس بیمارستان مطهری, وضعیت اورژانس بیمارستان‌های گنبدکاووس اصلا مناسب نیست و با استاندارد فاصله دارد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: بخش PICUو NICU بیمارستان طالقانی باید بهینه‌سازی شود و می‌توان بخش زنان و زایمان را در بیمارستان شهدای12 دی بهینه و تقویت کرد.

جان بابایی یادآور شد: بیمارستان شهید مطهری نسبت به بقیه بیمارستان‌ها در بخش‌های اورژانس و ICU وضعیت خوبی دارد, اما هتلینیگ این بیمارستان مناسب نیست.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید از لحاظ احداث بیمارستان در شهرهای اطراف چون آزادشهر و مینودشت اقداماتی صورت گیرد تا به ظرفیت شهرستان گنبدکاووس در حوزه کاهش مراجعین کمک کرد.

جان بابایی اظهار داشت: سیاست کلی ما در مرکز استان و شرق گلستان است و با ورود تیم اجرایی وزارتخانه در هفته آینده, برآنیم تا پیگیر فعالیت‌ها و کمک هایی که می توان با کمک دانشگاه علوم پزشکی استان در مرکز و شرق می‌‎توان انجام دهیم, باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه