English

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

ظلم ستیزی مردم ایران ریشه در منش اهل بیت(ع) دارد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عزت، اقتدار، ظلم‌ستیزی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان ریشه در منش، راه و سیره اهل‌بیت(ع) دارد.

ظلم ستیزی مردم ایران ریشه در منش اهل بیت(ع) دارد

به گزارش خبرگزاری موج،  آیت‌الله عبدالکریم فرحانی امروز در آئین تجلیل از پیر غلامان و ذاکرین اباعبدالله حسین(ع) در شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک اظهار کرد: عزت، اقتدار، ظلم‌ستیزی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان ریشه در منش، راه و سیره اهل‌بیت(ع) دارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نهضت انقلاب اسلامی را در ایام محرم آغاز کرد افزود: مردم ایران اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و با درس گرفتن از مکتب عاشورای حسینی(ع) در مقابل ظلم و ستم شاه ایستاده و بساط ظلم را از کشور ریشه‌کن کرده و در سال‌های دفاع مقدس نیز امام خمینی(ره) با اتکا بر فرهنگ اهل‌بیت و امام حسین(ع) دشمن را شکست دادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فرهنگ عاشورا یک گنجینه مهم است که کشور را در برابر مخاطرات بیمه کرده و با اتکا به فرهنگ عاشورا شهدای مدافع حرم به پیکار با داعش رفته و داعشی که تا کاخ اسد آمده بود را شکست داده و بساط ظلم و ستم داعش را به طور کامل در منطقه جمع خواهد کرد.

وی درس بردباری، صبر و استقامت را از درس‌های مهم واقعه کربلا خواند و تصریح کرد: تا زمانی که توجه به فرهنگ عاشورای حسینی(ع) در جامعه شود کشور از تمام مخاطرات محفوظ و در استقلال خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه