English

مدیر‌کل اتباع و مهاجرین استانداری کرمان:

۴۲ هزار تبعه غیر مجاز در کرمان زندگی می کنند

مدیر‌کل اتباع و مهاجرین استانداری کرمان گفت: بیش از 42 هزار نفر اتباع خارجی غیر‌مجاز نیز در استان کرمان وجود دارد.

42 هزار تبعه غیر مجاز در کرمان زندگی می کنند

به گزارش خبرگزاری موج، زهرا موسی‌پور امروز عصر در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان کرمان در فرمانداری کرمان، اظهار‌داشت: طرح نجات در حاشیه شهر کرمان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حال اجرا است و توفیقات خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه پدیده تکدی‌گری به یک معضل در سطح شهر تبدیل شده و تکدی‌گری در کرمان به شغل تبدیل شده است گفت: تا مردم به متکدیان در سطح شهر کمک می‌کنند، مقابله با آن نتیجه خوبی ندارد.

مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه برای جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر آئین‌نامه‌ای وجود دارد که وظایف هر دستگاه را مشخص کرده است افزود: در بسیاری از مواقع مکان مناسبی برای نگهداری آنها نیز وجود ندارد که باید فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ کمک مفید به متکدیان باید در جامعه و در بین مردم ایجاد شود خاطر‌نشان کرد: برای پالایش و تعیین تکلیف متکدیانی که از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند نیازمند یک مدیریت واحد و قاطع هستیم.

موسی‌پور با بیان اینکه سیستم مدد‌کاری و مشاورهای در این زمینه باید پای کار بیاید و مشکلات آنها را بررسی و پیگیری کند گفت: در مسیر برخورد با پدیده تکدی‌گری باید کار را تا نتیجه نهایی پیگیری کرد و از میانه کار رها نکرد.

در این جلسه حمید شمس‌الدینی مدیر‌کل اتباع و مهاجرین استانداری کرمان نیز با اشاره به اینکه بالغ بر 30 هزار نفر اتباع خارجی مجاز دارای کارت آمایش در کرمان وجود دارد اظهار‌داشت: بیش از 42 هزار نفر اتباع خارجی غیر‌مجاز نیز در استان کرمان وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه