English

استاندار گیلان:

پیش از اتخاذ هر تصمیمی رضایت خدا و مردم را در نظر بگیریم

استاندار گیلان در جریان بازدید از محل احداث راه آهن رشت- قزوین گفت: با توکل به خدا و تلاش جدی و پیگیرانه نسبت به تحقق وعده‌های دولت به ملت عمل می کنیم.

پیش از اتخاذ هر تصمیمی رضایت خدا و مردم را در نظر بگیریم

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مصطفی سالاری در جریان سفر به شهرستان رودبار که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، در جمع خبرنگاران با قدردانی از زحمات دست اندرکاران ملی و استانی این پروژه عظیم و تلاش‌های صورت گرفته از سوی استاندار سابق گیلان، اظهار کرد: اگر همگی با عزمی جدی جهت تکمیل این پروژه گام برداریم، می‌توانیم در موعد مقرر پروژه را تکمیل کرده و مردم را از این نعمت بزرگ که برکت آن به مردم کشور و متعاقبا استان خواهد رسید، بهره‌مند کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد موانع موجود را برطرف کنیم، افزود: پرداخت مطالبات پیمانکاران و متعاقب آن کارگران زحمتکش از مواردی است که باید در اسرع وقت برطرف گردد؛ در این خصوص پیگیری لازم صورت گرفته و ان شاء ا... به زودی مرتفع خواهد شد.

سالاری با توجه به اهمیت و تکمیل پروژه راه آهن رشت- قزوین، گفت: در جریان تکمیل پروژه بایستی به معیشت مردم رودبار نیز توجه شود؛ ممکن است در اثر اجرای یک پروژه لطمات و محدودیت‌هایی به مردم مکان اجرای پروژه وارد شود که ما وظیفه داریم لطمات و معایب آن را در نظر گرفته و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه با توکل به خدا و تلاش جدی و پیگیرانه نسبت به تحقق وعده‌های دولت به ملت عمل می کنیم، خاطر نشان کرد: بایستی هر چه زودتر از این مقطع عبور کرده و برروی پروژه راه آهن رشت به انزلی و آستارا متمرکز شویم، چرا که تکمیل این فرایند کارکردی ملی و بین‌المللی را در برخواهد داشت و با برقرار شدن کریدور شمال به جنوب شاهد رونق گردشگری در استان خواهیم بود.

وی افزود: این پروژه از اولیت‌های ملی است، عزم ما جدی است و انشاء ا... به زودی به نتیجه مطلوب دست پیدا خواهیم کرد.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت پروژه آزاد راه رشت - قزوین و بیان این مطلب که مبحث کلیدی و قابل تأمل درخصوص اجرای چنین پروژه‌هایی در نظر داشتن اثرات آنها بر روی شهرهای در مسیر است، خاطر نشان کرد: بایستی در این خصوص پیش نیازها تأمین شده و مسائل محلی لحاظ شود، بایستی ضمن توجه به مسائل فنی اجرای پروژه، مسائل محلی نیز مورد نظر باشد تا ضمن تکمیل پروژه مشکلی برای مردم پیش نیاید و برکت آن به همه مردم از جمله مردم شهرستان رودبار برسد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان گفت: خوشبختانه در مورد شهر رودبار به گونه ای عمل شد که به اقتصاد مردم شهر لطمه ای وارد نشود گرچه پروژه تا حدی دچار وقفه شد اما از این جهت که معیشت مردم دچار لطمه نشود بسیار ارزشمند است و باید در مورد منجیل نیز به گونه ای عمل شود که ضمن در نظر داشتن مسائل فنی و اجرایی آزاد راه با کمک به انتقال محل کسب مردم به نقطه‌ای مطلوب، شاهد تداوم اقتصاد پویا در منطقه باشیم.

وی تأکید کرد: وقتی نفع پروژه‌ای به تمام کشور و استان می‌رسد، به مردم آن منطقه نیز بایستی برسد، بایستی پیش از اتخاذ هر تصمیمی رضایت خدا و مردم را در نظر بگیریم، اگر احساس می‌کنیم تصمیم ما بخشی از جامعه را متضرر می‌کند شایسته است به گونه ای دیگر عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه