English

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم:

هوای قم از امروز تا فردا صبح بارانی است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم خبر داد: هوای استان قم از امروز عصر تا فردا صبح بارانی است البته بارش باران متناوب بوده و در ارتفاعات بیش از نقاط دیگر خواهد بود.

هوای قم از امروز تا فردا صبح بارانی است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم در گفتگو با خبرنگار موج در قم، با اشاره به وضعیت هوای استان قم افزود: از امروز با نفوذ جریانات سرد و شمالی به استان قم و گذر متناوب امواج در سطح استان به ویژه در ارتفاعات انتظار افزایش ابر به خصوص در ساعات عصر و اوایل شب را داریم.

وی تصریح کرد: البته بارش به صورت رگباری آغاز می شود و پیش بینی شده بارش ها در غرب استان بیش از سایر نقاط باشد البته با توجه به وضعیت افزایش افر در شهر قم نیز انتظار بارش ملایم را داریم.

مرتضی صبوری بیان کرد:همچنین در برخی از نقاط نیز امکان وقوع رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک نیز وجود دارد ضمن اینکه نهایت سرعت وزش باد در روز چهارشنبه به 50 کیلومتر در ساعت در جهت شمال غربی برسد.

وی اظهار داشت: بیشینه هوا نیز امروز در گرم ترین ساعت 26 درجه سانتی گراد و فردا صبح در کمینه دمای هوا به 9 درجه سانتی گراد خواهد رسید همچنین تا پایان هفته کاهش دما را پیش بینی می کنیم.

این کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت:برای 5 شنبه نیز هوای نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات با بارش باران و وزش باد در جهت شمالی همراه است و به تدریج از ظهر به بعد شاهد کاهش ابر هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین بیشینه فردا به 20 درجه می رسد و روند کاهشی همچنان ادامه دارد ضمن اینکه کمینه ای که برای 5 شنبه و جمعه صبح اتفاق می افتد 7 درجه سانتی گراد خواهد بود.

صبوری افزود:وضعیت هوا در روز جمعه نیز صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد در جهت شمالی همراه است در این روز بیشینه 23 درجه سانتی گراد و کمینه به 6 درجه خواهد رسید.

وی عنوان کرد:بارش باران برای امشب و فردا صبح به صورت متناوب بوده و دارای شدت نیست اما با توجه به کاهش شدید دما و افت فشار از 31 تا 21 درجه از روز گذشته تا چند روز آینده شهروندان مراقب سرما خوردگی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی