English

استاندار قم:

شهدای مدافع حرم در برابر بزرگترین منکر زمان ایستادند

استاندار قم در دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی گفت: شهدای مدافع حرم در برابر بزرگترین منکر عصر ما که همان جریان تکفیری داعش است که قصد ارایه چهره ای دروغین و خشن از اسلام به دنیا را دارد ایستاده اند.

شهدای مدافع حرم در برابر بزرگترین منکر زمان ایستادند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در دیدار با خانواده معظم شهیدان محمدرضا جوادی و سید احمد حسینی، شهیدان محمد علی و داود جودی و شهید سعید سامانلو  ضمن تجلیل از صبر و ایستادگی ایشان در راه اعتلای اسلام حقیقی تاکید کرد: مکتب شیعه متاثر از ایثار و فداکاری امام حسین (ع) و نهضت عاشورا است ‌،‌ دیروز شهدای دفاع مقدس و امروز شهدای مدافع حرم برای کسب رضای خدا و تا سی به فرهنگ عاشورا و برای مقابله با منکر و دفاع از اسلام بپا خاستند و جان خویش را تقدیم کردند.

مهندس صادقی افزود: امروز جریان های انحرافی بنام اسلام جنایت می کنند و افراد بی گناه را می کشند و می خواهند اسلام را اینگونه به دنیا معرفی کنند،‌مدافعان حرم با ایمان و اخلاص برابه مقابله با این منکر برخاسته اند و به مقام شهادت نایل می شوند.

وی با تجلیل و تکریم از مقام شامخ خانواده معظم شهدا تاکید کرد: مدیران استان باید از فرصت مسئولیت خود برای خدمت به مردم و خصوصا خانواده معظم شهدا بهره ببرند.

استاندار قم در پایان با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهدا قدردانی نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه