English

فرماندار مسجدسلیمان گفت:

آمادگی کامل زیلایی به منطقه ویژه پتروشیمی

فرماندار مسجد سلیمان گفت: با حضور معاون اول رئیس جمهور این طرح کلنگ زنی می شود و پس از آن شاهد آغاز شدن عملیات اجرایی آن در منطق هستیم.

آمادگی کامل زیلایی به منطقه ویژه پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علیرضا گرویی گفت: باتوجه به کلنگ زنی پالایشگاه گازی پتروپالایش مسجد سلیمان آمادگی کامل در شهرستان وجود دارد تا منطقه زیلایی به منطقه ویژه پتروشیمی تبدیل شود.

وی اظهار داشت: کار اصلی در بحث تبدیل منطقه زیلایی مسجدسلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی مربوط به ادارات کل استان و وزارتخانه‌های مربوطه است و از آن مراجع باید مساله پیگیری شود تا به سرانجام برسد.

گرویی بیان کرد: همه زیرساخت‌ها در شهرستان برای تبدیل منطقه زیلایی مسجدسلیمان به منطقه ویژه پتروشیمی فراهم و کارها در حال انجام است تا در آینده شاهد اجرای منطقه ویژه پتروشیمی در این شهرستان باشیم.

فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث صنایع پتروشیمی در مسجدسلیمان، اذعان داشت: پالایشگاه گازی پتروپالایش در هفته‌های آینده با حضور معاون اول رییس جمهور در شهرستان مسجدسلیمان کلنگ زنی خواهد شد که نقش موثری در بحث حل مشکل اشتغال شهرستان دارد.

وی تصریح کرد: وزارت نفت مجوز اولیه احداث پالایشگاه گازی پتروپالایش را در مسجدسلیمان صادر کرده است و امیدواریم با حضور آقای جهانگیری، معاون اول رییس جمهور این طرح کلنگ زنی شود و پس از آن شاهد آغاز شدن عملیات اجرایی آن در منطقه باشیم.

گرویی بیان داشت: فاز اول کارخانه پتروشیمی مسجدسلیمان نیز تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد و می‌تواند نقش موثری در بحث حل اشتغال شهرستان ایفا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی