English

ملوان بندرانزلی - مس رفسنجان / ماموریت؛ کسب ۳ امتیاز خانگی تحت هر شرایطی

تیم فوتبال ملوان در هفته هفتم لیگ دسته اول کشور، جام آزادگان از ساعت 15و سی دقیقه امروز در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف مس رفسنجان می رود.

ملوان بندرانزلی - مس رفسنجان / ماموریت؛ کسب 3 امتیاز خانگی تحت هر شرایطی

به گزارش خبرگزاری موج از بندر انزلی، از سری مسابقات لیگ آزادگان فوتبال ایران عصر امروز ( چهار شنبه 12 مهر ) با برگزاری دیداری حساس بین تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان پیگیری خواهد شد .

نادر دست نشان سرمربی ملوان گفت: بازی با مس بازی سنگینی است تیم مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است از ساختار بسیار خوبی بهره می برد و بازیکنان خوبی جذب کرده است از نظر جدولی شرایط مناسبی ندارد تیم مس هم مثل تیم ما چند بازیکن مصدوم دارد مصدوم های ما خیلی بازیکنان کلیدی هستند ولی مابقی بازیکنان شرایط خوبی دارند و تمرین های خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود:  امیدواریم شرایط آب و هوایی تاثیر بر روند بازی نداشته باشد و بتوانیم یک روز خوب را برای ملوان رقم بزنیم و پیروزی خوبی را بدست بیاوریم چون تیم مس رفسنجان به هر تیمی به راحتی باج نخواهد داد ما باید این تیم را شکست بدهیم تا به شرایط ایده آل برگردیم.

دیدار ملوان بندر انزلی و مس رفسنجان راس ساعت 15:30 روز چهار شنبه 12 مهر در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار خواهد شد و این دیدار از شبکه تلویزیونی باران به صورت مستقیم پخش خواهد شد .

داور این دیدار یاسر همرنگ است که فرزاد بهرامی و امید افخمی و مهرداد خسروی او را در این دیدار همراهی می کنند و ناظر این دیدار حبیب اله شیرازی می باشد.

ملوان با 8 امتیاز در مکان یازدهم و مس رفسنجان هم با 7 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه