English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران بدون برنامه راهبردی و عملیاتی در جلسات اشتغال حضور پیدا نکنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ مدیری بدون برنامه‌ راهبردی و عملیاتی در جلسات حضور پیدا نکند و اگر جدیت در کارها نباشد، مشکلات ما برطرف نمی‌شود.

مدیران بدون برنامه راهبردی و عملیاتی در جلسات اشتغال حضور پیدا نکنند

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، صبح امروز جلسه کارگروه اشتغال به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران عضو این کارگروه در محل سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

در اولین جلسه کارگروه اشتغال به ریاست استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد مدیران با حرف‌های جدی علی محمد احمدی روبرو شدند.

احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه  اولویت هر دستگاه دولتی باید اشتغال باشد، خطاب به مدیران اظهار کرد: مصوبات و مصادیق اجرایی کارگروه اشتغال باید به صورت شفاف و دقیق مشخص شود تا در جلسات بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات جلسات هر دستگاه باید به صورت شفاف مشخص شود، افزود: مدیران دستورالعمل‌ها و بخش‌‌نامه‌ها را مبنای گزارش‌‌دهی خود قرار دهند و خارج از قوانین گزارش ندهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران خواست تا مصوبات جلسات قبل کارگروه اشتغال جمع‌بندی شود تا در جلسه آینده مورد بررسی قرار بگیرند.

احمدی افزود: دستگاه‌هایی که بیشترین سهم را در طرح کارورزی اشتغال فراگیر دانش‌آموختگان دانشگاهی دارند، باید اطلاع‌رسانی مجدد و دقیق جهت اجرای این طرح‌ صورت گیرد.

وی دستگاه‌های عضو گارگروه اشتغال را موظف کرد تا در جلسات بعدی با بررسی دقیق، اقدامات لازم را برای هر چه بهتر اجرایی شدن این طرح انجام و آن را ارائه دهند.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تمام دستگاه‌های دولتی موظف هستند تا 15 روز آینده مطابق با ساختارهای متناسب با آن دستگاه، گزارش و برنامه‌های خود را در خصوص رفع مشکلات اشتغال ارائه دهد، بطور مثال اداره‌کل راه و شهرسازی با تمام پیمانکاران پروژه‌های خود جلسه می‌گذارد و نظرات و دیدگاه‌های آنها را می‌گیرد و گزارش آن جلسه را تا 15 روز آینده ارائه می‌دهد.

احمدی گفت: اگر تاکید می‌کنم که بالاترین سطوح مدیران در جلسات حاضر شوند، هیچ دلیلی جزء اینکه اهمیت برای اشتغال قائل هستم، ندارم.

وی افزود: از همه فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در سطوح مختلف مدیریتی، میانی و کارشناسی در سطح استان و خارج از استان مشورت می‌گیریم و در نهایت آنچه تصمیم گرفته می‌شود، مبنای کار ما هم می‌‍باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اما ما در جلسات به یک سری اطلاعات نیاز داریم که این اطلاعات را ما باید از مدیران ارشد بگیریم. و اگر مدیری بخواهد در جلسه‌ای به دلایلی حضور نداشته باشد، حتماً باید به بنده اطلاع دهند. تحت هیچ شرایطی نمی‌توانم، بپذیریم که مدیری در استان باشد، اما در جلسه حاضر نباشد.

وی گفت: کارگروه‌های که بنده شخصاً حضور دارم و قانون الزام کرده که باید استاندار و مدیران باشد، از هیچ مدیری نمی‌پذیرم که معاون و پایین‌تر از معاونین خود را به جلسات بفرست، این شیوه کار من است و به کار خودم هم اعتقاد دارم، خدای نکرده کسی از من ناراحت نشود.

احمدی تاکید کرد: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شخصا در جلسات الزامی است و هیچ بهانه ای پذیرفته شده نیست زیرا حضور شخص مدیر در نشست به معنای توجه و اهتمام و تلاش برای حل مشکلات است.

وی با بیان اینکه نباید مدیران بدون برنامه راهبردی و عملیاتی در جلسات حضور پیدا کنند، افزود: اگر جدیت در کارها نباشد، مشکلات ما برطرف نمی‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه غدغه‌ اصلی جامعه ما بحث اشتغال است، اظهار کرد: در حوزه امنیت و سایر حوزه‌ها توانستیم بر چالش‌ها غلبه پیدا کنیم، نظام سلطه می‌داند تنها راهی که می‌تواند از طریق آن به ما فشار بیاورد، اشتغال و موضوعات اقتصادی است.

احمدی گفت: بیشترین مشکلی که بر خانواده‌ها‌ فشار می‌آورد، همین اشتغال است.

وی در ادامه گفت: همین که 6 هزار و 200 نفر برای طرح کارورزی ثبت نام کرده‌اند، یعنی فشار بر روی خانواده‌ها زیاد است، بنا بر این معضل اشتغال، مشکل جدی است. باید به خانواده‌ها و جوانان کمک کنیم. از طرفی مدیران پای کار بیایند و با بخش خصوصی و تشکل‌های غیردولتی تعامل و مشارکت داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه سیاسی و اجتماعی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنفی و کشاورزی کمک کنند، گردشگری را به فعالیت در بیاوریم. تا وضعیت اقتصادی در استان تسهیل شود.

احمدی تاکید کرد: باید مسوولیت پذیر و متعهد باشیم. مدیری که با تأخیر و بدون مصوبات و برای رفع مشکل‌ها وقت نمی‌گذارد در جلسات با تأخیر حضور پیدا می‌کند، یعنی دغدغه ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی