English

سرپرست جمعیت هلال احمر اصفهان خبر داد:

ارائه خدمات رایگان پزشکی به بیش از یک هزار نفر در رهنان اصفهان

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: خدمات رایگان پزشکی و مشاوره‌ای با هدف ارتقاء سطح سلامت خانواده ها به بیش از یک هزار و ۳۰۵ نفر از اهالی محله کم برخوردار لیمجیر رهنان ارائه شد.

ارائه خدمات رایگان پزشکی به بیش از یک هزار نفر در رهنان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شهریار انصاری طادی اظهار داشت: به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان با همکاری و مشارکت بسیج کارکنان استان با حضور پزشکان داوطلب، سلامت یاران و داوطلبان، کاروان سلامت به محله لیمجیر رهنان اعزام شد.

وی تصریح کرد: در این کاروان جمعا یک هزار و ۳۰۵ نفر از ساکنان منطقه از خدمات رایگان پزشکی و مشاوره‌ای بهره مند شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تصریح کرد: ۳۱۰ نفر توسط پزشکان داوطلب، ویزیت رایگان شده و همچنین ۲۲۰ نفر از بیماران نیازمند به همت خیران جمعیت شهرستان به مراکز طرف قرارداد و استفاده از خدمات دارویی مستقر در داروخانه کاروان معرفی شدند.

وی افزود: همچنین در قالب این کاروان سلامت، تست قند و کنترل فشار خون به تعداد ۶۷۸ نفر، مشاوره خانواده و تحصیلی به تعداد ۳۵ نفر و غربالگری بیماری های شایع زنان به تعداد ۶۲ نفر صورت گرفت.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: توزیع ۱۲۰ بسته بهداشتی و لوازم التحریر میان دانش آموزان خانواده های نیازمند از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه