English

در جمع خبرنگاران:

برنامه‌های هفته ناجا در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته ناجا در این استان را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته ناجا در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سردار مهدی انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته ناجا و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی اظهار کرد: در هفته ناجا برنامه‌های متنوعی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با امام جمعه یاسوج، نماینده ولی فقیه، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از خادمان نماز، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و افتتاح نماز خانه شهر باشت از جمله برنامه‌های این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه اولین روز این هفته به نام «پلیس: جامعه ایمانی، ارزش‌های اسلامی و عزت حسینی (ع)» شده است، اظهار کرد: در این روز قبل از خطبه‌های نماز جمعه سراسر کشور مسوولان نیروی انتظامی به تشریح دستاوردهای ناجا پرداختند.

سردار انصاری گفت: در دومین روز که به نام «پلیس: حرفه ای گرایی، دانش بنیانی، کارآمدی» نامگذاری شده است، اتوبوس پلیس پیشگیری در سطح شهر یاسوج راه‌انذازی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ویزیت رایگان توسط پزشکان و دندانپزشکان برای عموم مردم در هفته ناجا انجام می‌گیرد.

سردار انصاری از افتتاح شهرک ترافیک همیاران پلیس خبر داد و گفت: این شهرک ترافیک در پارک مهرورزی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: نشست با دستگاه قضایی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، اهداء خون توسط کارکنان و نشست با سران طوایف از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

این مسوول ارشد نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکشنبه ۱۱ مهرماه سومین روز از هفته نیروی انتظامی «پلیس: قانون گرایی، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی» نامگذاری شده است.

انصاری ادامه داد: دوشنبه ۱۲ مهر با عنوان «پلیس: آموزش همگانی، اعتماد مردمی، امنیت پایدار»، سه شنبه با عنوان «پلیس: پیشگیری اجتماعی، اقتدار و توانمندی، آرامش عمومی»، چهارشنبه با عنوان «پلیس: مردمداری، رأفت و مهربانی، سرمایه اجتماعی» و پنج شنبه به عنوان آخرین روز از هفته ناجا با عنوان «پلیس: فضایل اخلاقی، ایثارگری، جهاد و شهادت» نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی زیادی در این هفته ناجا برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه