English

واگذاری نخستین انشعاب آب و فاضلاب بصورت غیرحضوری از طریق سامانه ۱۲۲ در آبفای گیلان

رئیس مرکز ارتباطات مردمی 122 این شرکت از واگذاری اولین انشعاب آب و فاضلاب بصورت غیرحضوری از طریق سامانه 122 خبر داد.

واگذاری نخستین انشعاب آب و فاضلاب بصورت غیرحضوری از طریق سامانه 122 در آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حمیدرضا ناطقی با اشاره به اهداف دولت الکترونیک اظهار کرد: در راستای اهداف این دولت و جلوگیری از خطرات و ترددهای غیرضروری سفرهای درون شهری همشهریان، با هدف ارائه خدمات غیرحضوری سامانه 122 راه اندازی و اولین انشعاب آب و فاضلاب بصورت غیرحضوری واگذار شد.

ناطقی با توجه به اقدامات شرکت آبفای گیلان در راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی 122، افزود:  بازدید از شرکت های موفق در سطح کشور، برگزاری جلسات توجیهی با مدیران امور با محوریت 122، ایجاد کارگروه پیاده سازی و اجرای ساختار 122 و بازسازی و تجهیز ساختمان این مرکز را از اهم  برنامه های این شرکت عنوان کرد.

وی خرید نرم افزارها، سخت افزارها و ایجاد بسترهای مخابراتی و شبکه، استقرار و آموزش 17 اپراتور در شیفت های کاری 24 ساعته، وارد مدار نمودن تماس های مردمی از کل استان به مرکز 122، ثبت حوادث آب و فاضلاب بصورت نرم افزاری و ارجاع آن به مناطق (50 شهر)، ثبت تصاویر قبل و بعد رفع حادثه بصورت Online در نرم افزار سامعه (موبایل) و ردیابی خودروی اکیپ ها با GPS بصورت Online را از دیگر اقدامات این حوزه بر شمرد.

وی با تشریح روند واگذاری خدمت فروش از طریق سامانه 122 اظهار داشت: پس از تماس متقاضی با این سامانه و دریافت کد رهگیری ، نام ارزیاب شرکت و زمان بازدید آن به متقاضی پیامک شده و پس از بازدید و دریافت مدارک، هزینه به متقاضی اعلام می شود و با ثبت وصولی وجه در سیستم مشترکین، نسبت به نصب انشعاب اقدام خواهد شد.

گفتنی است؛ از خدمات 22 گانه شرکت های آب و فاضلاب به متقاضیان در حال حاضر سه خدمت فروش انشعاب آب، فروش انشعاب فاضلاب و فروش انشعاب آب و فاضلاب و همچنین اعلام کارکرد کنتور و دریافت صورتحساب راه اندازی شده است و بزودی این مرکز بصورت رسمی با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه