English

مدیر کمیته امداد شهرستان پارسیان:

۶۰ فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پارسیان پرداخت شد

مدیر کمیته امداد شهرستان پارسیان، گفت:60 فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت طی امسال پرداخت شد، 200 میلیون تومان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و یک میلیارد تومان نیز از منابع بانکی بوده است.

60 فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پارسیان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کمیته امداد، عقیل سالاری با بیان اینکه بخش عمده توانمندسازی خانوار های تحت حمایت براساس ایجاد اشتغال برای آنها انجام می شود گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان وام اشتغال زایی در شش ماهه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارسیان پرداخت ‌شده ‌است.

مدیر کمیته امداد شهرستان پارسیان با اشاره به اشتغال زایی 90 نفر از جامعه هدف تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال 96 تا کنون افزود: 60 فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت در زمینه های صیادی، کشاورزی، دامداری، کشاورزی، خدماتی و صنعتی طی امسال پرداخت شد، 200 میلیون تومان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و یک میلیارد تومان نیز از منابع بانکی بوده است .

سالاری با تاکید به توانمند سازی مددجویان تحت حمایت از طریق دریافت تسهیلات اشتغال زایی، همواره به عنوان اصلی ترین هدف این نهاد است افزود: اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان از مهم ترین اولویت های کمیته امداد است که طی سال های گذشته در کنار کمک های حمایتی و معیشتی، توانمندسازی و خودکفایی آنها اقدام های خوبی انجام داده است.

مدیر کمیته امداد پارسیان در پایان گفت: سال گذشته 390 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان پارسیان از طریق تسهیلات وام اشتغال دارای شغل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه