English

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان:

جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می‌شود

محسن یوسفوند گفت: در لرستان، جشن عاطفه‌ها، نوزدهم مهر ماه با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار خواهد شد.

جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محسن یوسفوند در نشست توجیهی این جشن افزود: مردم در این روز با هدف گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری ، به یاری دانش‌آموزان نیازمند می شتابند و با کمک های مادی و معنوی خود بخشی از نیازهای آنان را تامین می کنند.

وی با تقدیر از تلاش و همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این جشن، عنوان کرد: این جشن ملی با شعار "مهر در انتظار همدلی" روز چهارشنبه 19مهر ماه با شرکت 320هزار دانش آموز لرستانی در کلیه مدارس استان برگزار می‌شود.

یوسفوند ادامه داد: همچنین کمک‌های دانش‌آموزان در مدارس جمع آوری شده و با اولویت همان مدارس یا مدارس همجوار توزیع می‌شود تا بتوانیم بستر مناسب را برای تحصیل دانش آموزان محروم و نیازمند فراهم کنیم.

وی ادامه داد: امروز تحصیل دانش‌آموزان محروم و نیازمند یکی از دغدغه های جدی است که نباید از آن غافل شد چراکه وقتی فرزند یک خانواده با مشکلات مالی بتواند در عرصه تحصیلی خود را توانمند کند، بستر اشتغال او در جامعه بیش از پیش فراهم شده و همین امر مانع از گسترش فقر در این خانواده می شود.

یوسفوند در ادامه تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم دانش‌آموزی به دلیل فقر و عدم توان مالی از تحصیل باز بماند به همین منظور مبلغ جمع‌آوری شده به سرعت با محوریت همان مدارس ، میان دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: فرهنگیان و خانواده های نیز می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی # ۰۲۸ *۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای جشن عاطفه ها واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه