English

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

استان کرمانشاه از قطب های مهم داستان نویسی در کشور است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در تقسیم بندی کلی ادبیات داستانی ایران از قطب های داستان نویسی است و شایسته است این هنر بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استان کرمانشاه از قطب های مهم داستان نویسی در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج ، حجت الاسلام رحیم جعفری امروز در جلسه خانه داستان کرمانشاه اظهار داشت: ادبیات داستانی در استان کرمانشاه از قدمت و جایگاه برجسته کشوری برخوردار است و نیاز است با برنامه ریزی این جایگاه را معرفی کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ویژگی داستان همراه کردن فرد با خود است و کسی که داستانی را مطالعه کند علاقمند می شود تا آخر داستان را ادامه دهد.

وی افزود: استان کرمانشاه در تقسیم بندی کلی ادبیات داستانی ایران از قطب های داستان نویسی است و شایسته است اعضاء خانه داستان استان کرمانشاه به این موضوع توجه داشته باشند لذا هم از نظر موضوع و هم از نظر جذب داستان نویسان به شکل فراگیر عمل کرد.

در ادامه این جلسه پریسا محمدی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موضوع خانه داستان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: خانه داستان کرمانشاه می تواند بسترساز تحولات اساسی در حوزه ادبیات داستانی استان باشد و برای راه اندازی خانه داستان مدت هاست که برنامه ریزی می کنیم و انشاء الله با راه اندازی این مرکز شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ادبیات داستانی استان باشیم.

وی گفت: از خانه داستان استان این انتظار می رود به عنوان بازوی فرهنگ و ارشاد اسلامی عمل کند و با برنامه ریزی و سیاستگذاری مناسب این اداره کل را یاری کند.

در این جلسه اعضاء خانه داستان به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مقرر شد اساسنامه خانه داستان و شرح وظایف آن ظرف مدت یک ماه تکمیل و خانه داستان آغاز به کار کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه