English

شهردار منتخب همدان:

پرداخت بدهی های شهرداری همدان در دستور کار قرار میگیرد

شهردار همدان گفت: اگر چه ممکن است شهرداری همدان بدهی سنگینی داشته باشد اما ظرفیت های خوبی دارد که می توان با استفاده از ظرفیت های همدان و جذب سرمایه گذاران قدم های موفقی در توسعه شهر برداشت.

پرداخت بدهی های شهرداری همدان در دستور کار قرار میگیرد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین مرادی که عصر سه شنبه در صحن علنی شورای شهر همدان به عنوان شهردار همدان انتخاب شد  با بیان اینکه اولویت برنامه هایش در همدان در قالب برنامه های کوتاه مدت و میان مدت اجرای طرح جامع و طرح تفصیلی شهر همدان است، گفت: تحقق درآمد، تلاش برای پرداخت دیون، توجه به نگهداشت شهر و بازپیرایش شهر با توسعه فضای سبز مدنظر است.

مرادی با تاکید بر توجه به بافت فرسوده و بافت تاریخی شهر همدان عنوان کرد: هر یک از این اولویت ها در برنامه های کوتاه مدت یا میان مدت اجرایی خواهد شد.

شهردار منتخب همدان در پاسخ به برنامه هایش برای پرداخت بدهی های شهرداری همدان و حل مشکل کمبود بودجه در اجرای پروژه ها عنوان کرد: اگر چه ممکن است شهرداری همدان بدهی سنگینی داشته باشد اما ظرفیت های خوبی دارد که می توان با استفاده از ظرفیت های همدان و جذب سرمایه گذاران قدم های موفقی در توسعه شهر برداشت.

مرادی ملاک انتخاب و همکاری با مدیران شهری همدان را تعهد، تخصص، تجربه، کارآمدی و پاکدستی عنوان کرد و گفت: انتخاب مدیران از افراد بومی شهر همدان از دیگر اولویت ها است.

حسین مرادی 45 ساله و متولد اصفهان بود و به گفته خود با 20 سال سابقه فعالیت در مجموعه شهرداری تهران دارای مدرک کارشناسی عمران و کارشناسی ارشد مدیریت شهری است و در در حال حاضر دانشجوی دکترای عمران و مدیرکل امور مناطق شهرداری تهران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه