English

مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه:

کمبود معلم در مدارس کرمانشاه نداریم

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز برنامه توزیع شیر رایگان به مدارس ابلاغ نشده، توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان را منوط به تخصیص اعتبار دانست.

کمبود معلم در مدارس کرمانشاه نداریم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سلیمان محبی بابیان اینکه کمبود معلم در مدارس استان نداریم، اظهار کرد: اگرچه با گذشت حدود یک هفته از آغاز سال تحصیلی جدید ممکن است برخی از کلاس‌های درس استان به دلیل جابجایی معلم‌ها هنوز معلم سر کلاس درسشان حاضر نشده باشد، اما کمبود معلم نداریم و تلاش خواهد شد تا در اسرع وقت معلم در تمامی کلاس‌های درس استان حاضر شود.   

محبی اضافه کرد: در دوره ابتدایی اندکی با کمبود معلم مواجه بودیم که با استفاده از معلم‌های مازاد سایر بخش‌ها این کمبودها مرتفع شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به شاغل بودن 28 هزار و 200 فرهنگی در سطح استان عنوان کرد: 26 هزار و 800 نفر از فرهنگیان شاغل استان جزو کادر آموزشی بوده و در مدارس حضور دارند.

وی اشاره‌ای هم به توزیع کتب درسی در بین دانش‌آموزان داشت و اظهار کرد: تمامی دانش آموزان کتاب درسی دارند و کمبودی در این زمینه در استان نداریم.

محبی افزود: ممکن است برخی از دانش‌آموزانی که از استان‌های دیگر به کرمانشاه انتقال داده‌شده‌اند هنوز کتب درسی خود را دریافت نکرده باشند که این دانش آموزان هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن کتب درسی خود را دریافت خواهند کرد.

وی در خصوص توزیع شیر رایگان بین دانش‌آموزان نیز اظهار کرد: هنوز برنامه توزیع شیر رایگان به مدارس ابلاغ نشده است، هرچند در برخی از مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی توزیع شیر با آغاز سال تحصیلی جدید انجام‌گرفته است.

محبی افزود: اعتبار موردنیاز برای توزیع شیر رایگان بین تمامی دانش آموزان استان حدود هفت میلیارد تومان برآورد می‌شود که این اعتبار هنوز در اختیار استان قرار نگرفته و بنابراین توزیع شیر رایگان در بین دانش‌آموزان منوط به تخصیص این اعتبار است.

محبی افزود: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه 325 هزار دانش‌آموز در مدارس استان کرمانشاه مشغول به تحصیل شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه