English

شهردار منطقه یک قم خبر داد

خدمات رسانی مطلوب به عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی

شهردار منطقه یک قم از خدمات رسانی مطلوب به عزاداران، زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت(س) در دهه اول محرم خبر داد.

خدمات رسانی مطلوب به عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی

شهردار منطقه یک قم در گفتگو با خبرنگار موج در قم، با اشاره به خدمات رسانی مطلوب به عزاداران حسینی گفت: با توجه به اینکه محل استقرار ستاد خدمات رسانی به عزاداران حسینی منطقه یک در تقاطع عمار یاسر و خیابان آذر قرار گرفته بود تمهیدات ویژه ای برای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان و عزاداران به صورت شبانه روزی در نظر گرفته شد.

وی با توجه به اینکه بیش از 170 ایستگاه صلواتی به صورت خودجوش و دارای مجوز در سطح منطقه برپا شده بود، بیان داشت: در راستای مشارکت با هیئات مذهبی و ایستگاه های صلواتی تعداد قابل توجهی کارتن پلاست و سطل زباله فان در اختیار هیئات قرار داده و در اماکنی که تردد بیشتر وجود داشت نیروی نگه دارنده نیز به صورت دائم مستقر بوده است.

مهدی اصفهانیان مقدم در ادامه به خدمات رسانی به مراکز فرهنگی و حسینیه ها خبر داد و اظهار داشت: در کنار خدمات دهی به ایستگاه های صلواتی سطح منطقه ، دو مرکز مهم فرهنگی حسینیه شهدا و گلزار شهدا نیز در برنامه کاری منطقه قرار گرفت تا هیچ گونه مشکلی برای حضور شهروندان و عزاداران در این مراکز به وجود نیاید.

وی اضافه کرد: در دو روز تاسوعا و عاشورا علاوه بر معاونین و مسئولین نواحی خدمات شهری، کارگاه موتوری و پرسنل ستادی بیش از 370 نفر از پرسنل خدمات شهری مشغول فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان و عزاداران حسینی بوده اند.

شهردار منطقه یک قم همچنین اعلام داشت: در تقاطع عمار یاسر علاوه بر آماده باش نیروهای خدماتی، ماشین آلات سبک و سنگین از قبیل بالابر، تانکر آب، جرثقیل، بابکت، ماشین های پرس زباله و ... مستقر گردیده بود تا در مواقع نیاز از آن ها استفاده گردد.

اصفهانیان مقدم در پایان از تمامی شهروندان بابت همکاری بسیار مناسب با شهرداری در راستای حفظ پاکیزگی و عدم ریختن زباله تشکر و قدردانی نمود و بیان داشت: در محرم امسال با پویش های مردمی که در سطح شهر در راستای همکاری و نظافت شهر توسط شهروندان اجرا شده بود شاهد بازخورد مناسب این طرح بودیم و امیدواریم در تمامی مناسبت ها و در سال های آتی نیز شاهد این همکاری و تعامل باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی