English

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

تشرف ۲۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد به کربلای معلی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان زمینه سفر ۲۴۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت را به سفر زیارتی کربلا فراهم کرده است.

تشرف ۲۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد به کربلای معلی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، کریم زارع بابیان اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از برنامه‌های فرهنگی این نهاد است، گفت: این اردوها به‌منظور تقویت بنیه دینی، مذهبی و ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می‌شود.

وی بهره‌گیری از فضای معنوی، افزایش امید به زندگی و ایجاد نشاط و بالندگی در خانواده‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این اردوها دانست و افزود:تاکنون زمینه سفر ۲۴۰ نفر از زنان سرپرست خانوار به سفر زیارتی کربلای معلی فراهم شده و تا پایان سال این  تعداد افزایش چشمگیری خواهد داشت .

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها گفت: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی باهدف تقویت روحیه معنوی آنان و ترویج سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود که تاکنون تأثیرات بسزایی در زندگی خانواده‌های تحت حمایت داشته است.

زارع با اشاره به برنامه‌های مختلف کمیته امداد در حوزه فرهنگی گفت: سال گذشته بیش از یک هزار نفر از مددجویان با هزینه‌ای بیش از ۱۸۶ میلیون تومان به کربلا اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان در پایان تأکید کرد: تقویت باورهای دینی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی و دینی در بین خانواده‌های مددجو از اهداف اجرای طرح شوق زیارت و اعزام مددجویان به عتبات عالیات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه