English

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی

تکمیل جاده بادرود – کاشان در انتظار ۲۰ میلیارد تومان اعتبار

مدیر ساخت وتوسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی گفت: باند دوم جاده کاشان-بادرود در دو قطعه در حال ساخت است که قطعه اول آن از طرف کاشان به سمت بادرود و قطعه دوم از بادرود به سمت کاشان در دست اجرا می باشد.

تکمیل جاده بادرود – کاشان در انتظار 20 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امیرخانی افزود: 18 کیلومتر این محور توسط مقام عالی وزارت افتتاح وبه بهره برداری رسید که 29 کیلومتر دیگر آن توسط این اداره کل در دستور کار قرار دارد که از این میزان 14 کیلومتر آن تا پایان سالجاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی تکمیل این پروژه را منوط به تخصیص اعتبارات لازم دانست و افزود: با تامین اعتبار و تزریق اعتبار به پیمانکار به میزان 20 میلیارد تومان این پروژه در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

فرشید حسن پور کارشناس طرح این پروژه با ارائه مشخصات فنی این پروژه گفت:  این جاده به عرض 12 متر و بطول 29 کیلومتر در حال احداث است که 18 کیلومتر در حال احداث دارای 60 دستگاه پل می باشد که احداث پلها در حال انجام می باشد و محور تا عملیات زیر اساس پیش رفته که با ترزیق اعتبارات لازم عملیات آسفالت ریزی و نصب علائم نیز انجام خواهد شد.

حسن پور تنها مشکل پیش روی این پروژه را عدم تخصیص اعتبارات عنوان کرد وگفت : خوشبختانه با تلاش شبانه روزی پیمانکار مستقر، عملیات راهسازی تا حد قابل قبولی پیشرفت داشته و جزو معدود پروژه هایی است که طی 8 ماه بتوان 18 کیلومتر را به مرحله زیر آسفالت رسانید که امید است با تامین اعتبارات لازم بتوان این پروژه را در اسرع وقت زیر بار ترافیک برد و به بهره برداری رسانید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه