English

احداث ۶۷ واحد مسکن مددجویی در جوانرود

تفاهم‌نامه همکاری اداره کل بهزیستی کرمانشاه و سازمان بسیج سازندگی استان در راستای احداث 67 واحد مسکن مددجویی در شهرستان جوانرود منعقد شد.

احداث 67 واحد مسکن مددجویی در جوانرود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دارای قریب به 33 هزار معلول و تعداد زیادی زن سرپرست خانوار و همچنین مددجویانی است که در مراکز نگهداری و شبانه‌روزی از بهزیستی خدمات دریافت می‌کنند.

وی برطرف کردن مشکلات افراد آسیب‌دیده اجتماعی و کاهش معضلات این قشر را وظیفه شرعی، انسانی و قانونی تمامی نهادهای انقلابی عنوان کرد و گفت: ازجمله مشکلات جامعه هدف بهزیستی تأمین مسکن است که در این راستا بهزیستی تلاش بسیار دارد.

این مقام مسئول بابیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی خودشان در موضوع آسیب‌های اجتماعی ورود مستقیم داشته‌اند، گفت: در این راستا با حضور ایشان نیز جلسات متعددی برگزارشده است.

سرهنگ حسین قبادی بصیر سرپرست مسئول سازمان بسیج سازندگی حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز گفت: یکی از اهداف این سازمان رفع محرومیت‌زدایی است و آمادگی داریم در راستای محرومیت‌زدایی مددجویان بهزیستی در روستاها اقدام کنیم.

گفتنی است در مفاد این تفاهم‌نامه آمده است بسیج سازندگی نسبت به مبلغ مورد تعهد خود اقدام و آن را به‌حساب تعاونی مسکن شهرستان جوانرود به نمایندگی از بهزیستی واریز کند و مجری ساخت واحدهای مسکونی مددجویان از ابتدا تا پایان کاربر اساس نقشه ارائه‌شده بر عهده بهزیستی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی