English

رشد ۴۷ درصدی صادرات گمرک کرمانشاه در سال جاری

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۴۳ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۳۰۷ دلار کالا با وزن یک‌میلیون و ۳۰۸ هزار و ۲۰۸ تن در گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه اظهار و صادر شده است.

رشد ۴۷ درصدی صادرات گمرک کرمانشاه در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، خلیل حیدری گفت: تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه در این مدت ۳۳۱ میلیون و ۶۸ هزار و ۷۵۵ دلار کالا به وزن یک‌میلیون و ۱۰ هزار و ۳۹۳ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازلحاظ ارزش با ۴۷ درصد افزایش و از حیث وزن نیز ۳۷ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به سهم نخست میزان صادرات گمرک کرمانشاه در بین گمرکات و بازارچه‌های استان کرمانشاه گفت: تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۸۴ میلیون و ۷۱ هزار و ۲۲۴ دلار کالا به وزن ۲۰۶ هزار و ۷ تن بوده که جایگاه دوم را در بین گمرکات استان به خود اختصاص داده است در ۶ ماهه نخست سال جاری تشریفات صادرات از گمرک خسروی ۱۷ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۴۵۹ دلار کالا به وزن ۷۷ هزار و ۱۹۳ تن است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: تشریفات صادرات گمرک پاوه نیز ۱۰ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۸۶۹ دلار کالا به وزن ۱۴ هزار و ۶۱۳ تن است.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را لوازم خانه‌داری و پاکیزگی، ظروف ملامین، کیسه نایلونی، سیمان، رخام پولیش داده‌شده، گوجه‌فرنگی تازه یا سرد کرده، پروفیل با مقطع از آهن یافولادگرم نوردشده، رول نایلون، جوال و کیسه برای بسته‌بندی کالا از نوار پلی‌اتیلن، شیر و خامه شیر عنوان کرد و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه