English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

در مدار توسعه کهگیلویه و بویراحمد نباید سلیقه‌ای عمل کنیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد سلیقه‌ای عمل نکنیم.

در مدار توسعه کهگیلویه و بویراحمد نباید سلیقه‌ای عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، علی محمد احمدی در دیدار با مسوولان مجموعه کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مدار توسعه را دانش بیان نه فرض محور بیندیشیم، سلیقه ای عمل نکنیم، بخش‌های تعاون، کشاورزی، صنعت و گردشگری به عنوان محور اصلی حرکت و موتور اصلی اقتصاد مقاومتی قلمداد شود.

وی اظهار داشت: در یک بازه زمان بسیار خوبی قرار داریم که آغاز فعالیت دولت دوازدهم، برنامه پنجم توسعه، آمایش سرزمینی، روشن بودن اقدامات تا افق 1400، برنامه پنج ساله استانی، معین بودن راهبردها با 8 راهکار و اقدام، قوانین و مقررات جانبی حمایت از برنامه‌ها به عنوان میثاق کاری، برنامه ارزشیابی براساس عملکرد و متمرکز نشدن بر روی فقط بودجه‌های جاری استانی و باید دستگاه‌های اجرائی و مدیران عملکرد خود را با این برنامه‌ها آغاز کنند و با این برنامه‌ها محک زده خواهند شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دوگانگی در استان و یا بخشی نگری و یا نگرش قومی و قبیله ای و تمرکز برای رشد یک منطقه و محروم ماندن نفاط دیگر را آفتی برای استان دانست.

وی تصریح کرد: از همه کسانی که تلاش کرده و یا تلاش می‌کنند تا بودجه ای یا آورده ای برای استان مهیاء سازند تا در هر گوشه ای از استان هزینه و یا سرمایه گذاری شود با تمام توان حمایت، پشتیبانی و از آن‌ها قدردانی می کینم.

احمدی ابراز داشت: مجموعه تأمین اجتماعی، بیمه‌ها و بانک‌ها و زیرمجموعه‌های کار، تعاون و رفاه اجتماعی نقش بالائی در تونمندسازی کاری، فکری و ایجاد رفاه اجتماعی و معیشتی مردم و مهم‌تر فرصت‌های اشتغال دارند و این دستگاه‌ها در استان تلاش کنند، مأموریت‌های خود را به شایستگی انجام دهند.

وی به حمایت همه جانبه از بخش کار، تولید و اشتغال و حقوق کارگران و بازنشستگان، ارائه خدمات درمانی مجموعه کار، تعاون و رفاه اجتماعی تاکید کرد و گفت: این مجموعه باید نگاه سیستمی و فرابخشی داشته باشند و با هماهنگی و همکاری هم برنامه‌ها و مأموریت‌های ذاتی خود را عملی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شرایط منابع دولت محدود، توقعات و مشکلات مردم بالاست و باید با برنامه‌های نرم افزاری و سخت افزای فضا را برای کسانی که به دنبال اشتغال، کار و تولید هستند، مهیاء کرد.

احمدی، زمینه حضور افراد توانمند، متخصص، کارآفرین و متعهد که بتوانند برای مردم برنامه، هدف، کار، فرصت، تولید و اشتغال ایجاد کنند را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: دولت مسیر عقلانیت را در پیش گرفته و تورم را با زحمت مهار کرده و باید پول‌ها جائی بروند که با خلق ارزش افزوده، تولید، کسب کار و ثروت و سرمایه ایجاد شود.

وی به استفاده از مدیریت‌ها و استعدادهای برتر برای پیشرفت و رفاه اقتصادی، بهبود بخشیدن به معیشت و کیفیت زندگی مردم اشاره کرد و افزود: با این هدف از یک طرف به پرورش قابلیت‌ها و از طرفی به شیوه به کارگیری توانایی‌ها می‌انجامد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مؤسسات و بانک‌ها پولپاشی نکنند و با دست خودمان سرمایه استان را به ذی نفوذان و کسانی که با پول هم برای خود و هم استان و دولت مشکلاتی را ایجاد می‌کنند، نسپاریم.

احمدی با بیان اینکه، باید به دنبال توازن در استان باشیم و همه با هم و برای همه نقاط استان باید تلاش کنیم، تصریح کرد: برآیند تلاش من استاندار، همه نمایندگان مردم، مدیران دستگاه‌های اجرائی و کسانی که برای استان دغدغه دارند، می‌تواند توازن در استان را برقرار کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی