English

سرقت طلافروشی در شهر مینودشت

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مینودشت گفت: در این چند روز تعطیلات، در یک طلافروشی در شهرستان مینودشت سرقت صورت گرفته است.

سرقت طلافروشی در شهر مینودشت

به گزارش خبرگزاری موج، سید داوود حسینی در مینودشت درباره وقوع سرقت از طلافروشی اظهار داشت: صاحب یک طلا فروشی در شهرستان مینودشت صبح امروز, با ورود به مغازه طلا فروشی خود متوجه سرقت می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مینودشت افزود: صاحب طلا فروشی فورا سرقت را به نیروی انتظامی اطلاع داد و ماموران نیروی انتظامی به محل سرقت اعزام شدند.

حسینی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده, متوجه شدیم متاسفانه این مغازه فاقد اقدامات ایمنی بوده و سارق یا سارقین از این فرصت استفاده کرده و طلاها را سرقت کردند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: هنوز زمان سرقت مشخص نیست و سرقت در طی این چند روز تعطیلات صورت گرفته و در حال بررسی هستیم تا اطلاعات و سرنخی از سارق یا سارقان به دست آوریم.

حسینی اظهار کرد: از همه طلافروشان و صاحبان مغازه تقاضا داریم نکات ایمنی را در فروشگاه های خود نصب و رعایت کنند تا فرصت به سودجویان ندهند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه هنوز میزان دقیق طلای سرقت رفته مشخص نشده، گفت: در بررسی‌های نخست مشخص شد چند کیلو طلا به سرقت رفته و به محض اطلاعات بیشتر, اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه