English

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد

اخذ ۶۰۰ سند برای موقوفات و بقاع متبرکه آران و بیدگل

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طی نشستی با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان و رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آران و بیدگل روند اخذ 600 سند برای موقوفات و بقاع متبرکه این شهرستان بررسی شد.

اخذ 600 سند برای موقوفات و بقاع متبرکه آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمود نصر اصفهانی اظهار داشت: همواره یکی از اولویت های اداره اوقاف و امور خیریه اخذ سند برای موقوفات و بقاع متبرکه است که این امر در راستای حفظ و صیانت از حقوق موقوفات با هدف اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش انجام می شود.

وی افزود: در همین راستا و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری باید برای موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان آران و بیدگل 600 سند اخذ شود.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: از آنجایی که موانعی برای اخذ اسناد در شهرستان آران و بیدگل وجود داشت نشستی با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان،  معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، رئیس اداره ثبت اسناد و  املاک شهرستان آران و بیدگل و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل برگزار شد و راهکارهای قانونی جهت اخذ اسناد موقوفات و بقاع متبرکه بررسی شد و مقرر شد که تا پایان سال جاری 600 سند برای این اماکن اخذ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه