English

مدیرعامل سازمان پسماند گلستان خبر داد

تکمیل فاز سوم کارخانه کمپوست شهرستان آزادشهر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان گفت: از جمله رویکردهای این سازمان در سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی و احداث سومین سایت دفن پسماند استان در مراوه تپه و همچنین تکمیل فاز سوم کارخانه کمپوست آزادشهر است.

تکمیل فاز سوم کارخانه کمپوست شهرستان آزادشهر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند استان گلستان، یازرلو درباره راه‌اندازی، ساماندهی و دفع زباله در سایت سوم مراوه تپه اظهار داشت: این سایت در مساحتی بیش از 5 هکتار طراحی شده است که در حال حاضر ساختمان نگهبانی، باسکول، حفر ترانشه، حصارکشی اطراف سایت و فنس‌کشی با اعتباری بالغ بر330 میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: کارخانه کمپوست آزادشهر که از لحاظ تکنولوژی جزوء کارخانجات به روز درکشور می باشد و با ظرفیت 250 تن در هر شیفت کاری طراحی و ساخته شده است وهم اکنون فاز تکمیلی آن که احداث و تکمیل سالن تخمیر شامل کف سازی و نصب سوله در حال اتمام می باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان تصریح کرد: عملیات کف‌سازی سالن تخمیر آزادشهر با اعتباری بالغ بر 630 میلیون تومان و ساخت سوله سالن آن با اعتبار 820 میلیون تومان اجرا شده است.

یازرلو گفت: همچنین در فاز دوم جهت ادامه کف سازی سالن تخمیرو احداث زمین دپوی کود با هزینه بالغ بر 500 میلیون تومان در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: از اقدامات انجام شده این سازمان از سال 1395 تاکنون می‌توان به پیگیری جذب حداکثری اعتبارات ملی و اعتبارات سفر رئیس جمهور که بالغ بر9200 میلیارد ریال که در قالب احداث سومین سایت دفن استان در مراوه تپه، احداث و تکمیل کارخانه کمپوست آزادشهر، ساماندهی مرکز دفن آزادشهر وحفر ترانشه، اورهال کامل کارخانجات کمپوست آزادشهروآق قلا، خرید و بازسازی و تعمیر ماشین‌آلات سنگین مراکز دفن شرق و غرب استان، اصلاح و بازسازی و راه اندازی تصفیه خانه سایت آق قلا ، انجام پایش دوره‌ای چاههای بالادست و پائین دست سایت لندفیل آزادشهر، کمک به اجرای طرح تفکیک از مبداء شهرستان‌های مینودشت، آق قلا، کلاله، زمینه‌سازی و پیگیری جهت احداث صنایع تولید انرژی از زباله‌ ها و ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی را می‌توان نام برد.

کارخانه کمپوست آزادشهر 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان گفت: 640 میلیون تومان جهت اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء، حصار کشی به روستاهای باغو، نصر آباد، یساقی، شیخ لر، آق قمیش، الفجر، پیرواش سفلی، زیارت و همچنین جهت حصار کشی روستاهای (گلیداغ ، قازانقایه) و ساخت سکو انتقال زباله روستاهای (سلطانعلی ، دوزین) تخصیص و پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه