English

هلال احمر ایوان خدمت رسانی به زائرین اربعین را برعهده دارد

مدیر جمعیت هلال احمر ایوان گفت:هلال احمر شهرستان ایوان اصلی ترین ورودی زائران کربلای معلی به استان ایلام آماده ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است.

هلال احمر ایوان خدمت رسانی به زائرین اربعین را برعهده دارد

به گزارش خبرگزاری موج، رضا محمدی اظهار کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر ایوان 10 روز قبل از اربعین برای خدمت رسانی به زائران در ایستگاه های تعیین شده خود مستقر می شوند.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر وظیفه امداد و نجات زائران را برعهده دارد، افزود: در راستای اجرای طرح اربعین در شهرستان ایوان 2 پایگاه امدادی در مکان های تعیین شده مستقر و کار امداد رسانی به زائران اربعین را بر عهده دارند.
محمدی یادآور شد: پست امداد جاده ای ثابت قلاجه با یک نجاتگر از پرسنل هلال احمر ایوان و سه نجات گر داوطلب، یک آمبولانس امداد و یک دستگاه ست نجات مستقر هستند.
وی ادامه داد: پست امداد جاده ای موقت نیز در محور مواصلاتی ایوان - ایلام با سه امداد گر داوطلب و یک نجاتگر از پرسنل هلال احمر با یک دستگاه آمبولانس امداد در محل های مورد نظر و تعیین شده مستقر می شوند.
وی اضافه کرد: ایستگاه درمانی این اداره نیز با همکاری شبکه بهداشت این شهرستان با سه امداد گر داوطلب به زائران عتبات عالیات خدمات ارائه می دهند.
مدیر جمعیت هلال احمر ایوان گفت: پست امداد جاده ای مسیر ایلام - صالح آباد نیز تحت پوشش نجات گرهای ایوانی است و سه امدادگر نیز به شهرستان مهران برای امداد رسانی اعزام می شوند.
وی تاکید کرد: کارنامه درخشان این نهاد مردمی نشان می دهد هلال احمر هر جا نیاز است همه توان خود را برای ارائه خدمت بکار می گیرد.
ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری استان ایلام قرار دارد.
خبرنگار: لیلی خاکی**انتشاردهنده:شهریار حیدری فر
/6034/7180

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه