English

تاجران در مراحل نهایی تایید برای تصدی گری شهرداری اراک

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: مدارک داود تاجران در مراحل پایانی تایید است و امید است شهردار منتخب شورای اسلامی دوره پنجم کلانشهر اراک در روزهای آینده در اراک مستقر شود.

تاجران در مراحل نهایی تایید برای تصدی گری شهرداری اراک

به گزارش خبرگزاری موج،  کاوه فلک افلاکی عصر دوشنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: سابقه کاری داود تاجران شهردار منتخب دوره پنجم شورای اسلامی در بررسی ها موفق بوده اما برای اینکه این موفقیت ها در کلانشهر اراک به دست آید، باید به فرد منتخب اعتماد کرد و با حمایت اعضای شورای شهر و سایر مدیران دلسوز اراکی و استان مرکزی زمینه فعالیت های بزرگ و در شان مردم این شهر فراهم شود.
وی بیان کرد: مدارک داود تاجران در مراحل پایانی تایید است و امید است شهردار منتخب شورای اسلامی دوره پنجم کلانشهر اراک در روزهای آینده در اراک مستقر شود.
در نشست شورای اسلامی کلانشهر اراک تقسیط جرایم کمیسیون ماده 100 تا آخر سال جاری بر اساس سنوات گذشته و بدون دریافت کارمزد به تصویب رسید.
در این نشست بحث مطالعات جامع برای مکان یابی و ساخت کشتارگاه جدید مطابق با آخرین استانداردها و ضوابط بهداشتی به بحث و بررسی قرار گرفت و پیشنهاد شد این مهم در سطح ایجاد کشتارگاه صنعتی استان مرکزی به کمیته برنامه ریزی استان مرکزی ارایه شود‌.
ایجاد سازمان های مشخص و فعال در شهرداری اراک برای فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری های داخلی و خارجی با مدیریت نیروی انسانی موجود، احیای خطوط ویژه و استفاده بهینه از سرویس های عمومی و جلوگیری از پارک و تردد خودروهای شخصی در این خطوط و تغییر روز دوشنبه عصر صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک به عصر روز شنبه از دیگر مصوبات این نشست بود.
در این نشست ایرج رضایی به عنوان نماینده شورای اسلامی کلانشهر در شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان اراک انتخاب شد.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه