English

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس:

پرداختن به مسئله گردشگری سفره مردم گیلان را رنگین خواهد کرد

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: پرداختن به گردشگری سفره مردم را رنگین و قطعاً اشتغال و اقتصاد کشور رونق بیشتری پیدا می‌کند.

پرداختن به مسئله گردشگری سفره مردم گیلان را رنگین خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، جبار کوچکی‌نژاد امروز با انتقاد از توقف پروژه‌های عمرانی در گیلان اظهار کرد: تاکنون پروژه‌های جاندار عمرانی و اقتصادی در گیلان نداشته‌ایم.

وی به‌ضرورت پرداختن دولت به حوزه گردشگری در وضعیت توقف پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و افزود: گیلان در حوزه گردشگری می‌تواند به‌عنوان یک‌قطب گردشگری در کشور عرض‌اندام کند.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس با تأکید به اینکه رونق گردشگری در گیلان می‌توان استان را به شکوفایی محض برساند، گفت: با ورود یک‌میلیون گردشگر به گیلان می‌توان یک میلیارد دلار سرمایه وارد استان کرد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با رد آمارهای ارائه‌شده در حوزه گردشگری خاطرنشان کرد: تراز گردشگری در کشور منفی است و آمارهایی که در حوزه گردشگری ارائه می‌شود تقریباً ساختگی هستند.

وی افزود: گیلان باید در حوزه گردشگری رونق پیدا کند گرچه باید در حوزه صنعت نیز در گیلان کارهایی صورت بگیرد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه در شرایط فعلی رکودی پرداختن به صنعت کاملاً دست‌ و پاگیر است، بیان کرد: باید در حوزه گردشگری اقتصاد گیلان را مستحکم کرد.

وی افزود: پرداختن به گردشگری سفره مردم را رنگین و قطعاً اشتغال و اقتصاد کشور رونق بیشتری پیدا می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان ضعف بزرگ گیلان در حوزه گردشگری باوجود داشتن ظرفیت عظیم در این حوزه، تصریح کرد: متأسفانه گردشگری در گیلان و حتی در کشور نفسی ندارد و از رمق افتاده است.

وی با اذعان به اینکه باید در همه‌ برنامه‌های دولت گردشگری به‌صورت شفاف دیده شود، گفت: در برنامه ششم توسعه تأکید شده که دولت باید سریعاً برنامه‌های گردشگری را آماده کند و هر طرحی را که در کشور اجرا می‌شود الزاماً باید پیوست گردشگری داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه