English

با هماهنگی مامورین محیط زیست و دستگاه قضایی؛

شکارچیان غیر مجاز در شهرستان ازنا به دام قانون افتادند

مامورین اداره حفاظت محیط زیست ازنا، با همکاری دستگاه قضا و بهره‌گیری از تصاویر منتشره در فضای مجازی، موفق به شناسایی و دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان شدند.

شکارچیان غیر مجاز در شهرستان ازنا به دام قانون افتادند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، منصور درویشی در این خصوص گفت: 4 شکارچی غیر مجاز که در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر شکار حیوانات کرده بودند؛ با پیگیری اداره محیط زیست شهرستان ازنا و با همکاری پلیس پیشگیری این شهر شناسایی و با دستور  قضایی در محل سکونت خود دستگیر شدند.

درویشی گفت: در بازرسی صورت گرفته از منزل این افراد، یک قبضه سلاح گلوله‌زنی غیر مجاز دوربین دار برنو، یک قبضه سلاح غیر مجاز دولول ساچمه‌زنی، یک قبضه سلاح غیر مجاز خفیف، سه قبضه سلاح غیر مجاز تکلول، 16 عدد فشنگ غیر مجاز چهارپاره، 346 عدد فشنگ ساچمه‌زنی کالیبر12، 6 عدد کارد سلاخی حیوانات، دو کیلوگرم ساچمه کالیبر 12 بصورت فله، دو کیلوگرم ساچمه کالیبر 12 چهارپاره، یک بسته باروت، یک بسته چاشنی، دو دستگاه دوربین چشمی شکاری و دو قطعه کبک شکار شده کشف و ضبط گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا گفت: پرونده این متخلفین پس از تکمیل جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری شهرستان ارجاع شد.

منصور درویشی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان ازنا، ضمن تاکید بر برخورد قاطع با متخلفین زیست محیطی در این شهرستان از تمامی دوست داران محیط زیست درخواست نمود هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه 1540 اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به بررسی آن اقدام گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه