English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

ضرورت استعلام ترافیکی برای راه‌اندازی مراکز آموزشی و پزشکی

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به معضلات ترافیکی در اطراف مراکز آموزشی، درمانی و فرهنگی ضروری است که قبل از راه‌اندازی مراکز جدید استعلام‌های ترافیکی گرفته شود.

ضرورت استعلام ترافیکی برای راه‌اندازی مراکز آموزشی و پزشکی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا صلواتی با بیان اینکه امروزه عدم جانمایی مناسب برخی از ساختمان‌های اداری، فرهنگی، درمانی و آموزشی زمینه ساز معضلات ترافیکی در شهر اصفهان شده، اظهار داشت: از این رو باید توجه داشته باشیم که در گذشته معضلات ترافیکی مورد توجه مسئولان نبوده و امروز آسیب‌های ناشی از این بی توجهی‌ها را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود از این پس قبل از جانمایی مراکز درمانی، موسسات آموزشی و مدارس، مجموعه‌های صنفی و... استعلام‌های لازم ترافیکی را انجام دهند، تصریح کرد: باید توجه  داشته باشیم به ویژه در زمان بازگشایی مدارس معضلات زیادی را در شهر اصفهان شاهد هستیم که باید مدیریت این امر در دستور کار قرار گیرد.

صلواتی با بیان اینکه در زمینه بیمارستان‌ها و مراکز  درمانی جلساتی را با آموزش و پرورش برگزار کرده‌ایم، تصریح کرد: این در حالی است که علی رغم دارا بودن زمین‌های مناسب برای راه‌اندازی پارکینگ‌ها هنوز اقدام جدی در این زمینه صورت نپذیرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه جانمایی نامناسب مراکز آموزشی در مناطق سه، چهار، پنج و شش شهرداری اصفهان نیز معضلات ترافیکی این مناطق را تشدید کرده است، افزود: در این زمینه خانواده‌ها و سرویس‌های مدارس همکاری خوبی را با ماموران ترافیکی ندارند و از این رو زمینه ساز ایجاد ترافیک در تقاطع‌های نزدیک به مدارس و حتی چندین تقاطع دورتر می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه