English

نایب رئیس شورای شهر اصفهان:

تکمیل قطار شهری اولویت شورای پنجم شهر اصفهان است

نایب رئیس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه اولویت نخست شورای پنجم شهر اصفهان تکمیل مترو است، گفت: حمایت از تکمیل هرچه سریعتر خطوط متروی اصفهان در دستور کار قرار دارد.

تکمیل قطار شهری اولویت شورای پنجم شهر اصفهان است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جلسه هیئت مدیره سازمان قطارشهری اصفهان و حومه امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در محل ایستگاه انقلاب برگزار شد.

مشاور عالی شهردار اصفهان در این جلسه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته به منظور ساخت خط یک متروی اصفهان اظهار داشت: تلاش اصلی سازمان قطارشهری اصفهان تکمیل ایستگاه‌های مترو در مناسب‌ترین کیفیت و زمان مناسب است و استفاده از کارگروه‌های تخصصی بدین منظور صورت می‌گیرد.

جواد شعرباف،  با بیان اینکه در پروژه‌های متروی اصفهان از پیمانکاران مطرح استان اصفهان و کشور استفاده می‌شود، ادامه داد: ایستگاه قطارشهری انقلاب اصفهان یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های متروی شهر به شمار می‌رود که جمعاً حدود 18 هزار متر مربع زیربنا دارد و برنامه‌ریزی بر این اساس است که در هر ساعت ظرفیت 8 هزار نفر مسافر را داشته باشد.

وی تصریح کرد: این ایستگاه ویژگی‌های خاصی را به خود اختصاص داده و تلاش شده که با پایان نازک‌کاری، ظرف ماه‌های آینده در اختیار شهروندان عزیز اصفهان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امکانات مناسب باید در اختیار مردم قرار گیرد، به هزینه 200 میلیارد تومانی ساخت هر ایستگاه مترو اشاره کرد و افزود: ما باید تلاش کنیم که بر اساس منابع موجود و با استفاده بهینه از آن، بهترین کیفیت را در اختیار مردم شهر اصفهان قرار دهیم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه به اهمیت تکمیل خط یک قطارشهری اصفهان و ساخت خطوط دیگر اشاره کرد و ادامه داد: قطارشهری از آرزوهای دیرینه شهر اصفهان به شمار می‌رود و مردم منتظر هستند که این حمل و نقل مهم در شهر اصفهان به سرعت تکمیل شود.

علیرضا نصر اصفهانی با بیان اینکه دغدغه نخست شورای اسلامی شهر اصفهان، تکمیل قطارشهری این شهر است، ادامه داد: این مود حمل و نقلی باید به صورت کامل در اختیار مردم شهر اصفهان قرار گیرد زیرا مردم نصف‌جهان شایسته بهترین‌ها هستند و بدون شک باید برای تکمیل آن تلاش جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته در قطارشهری اصفهان به منظور تکمیل خط یک مترو افزود: زیرساخت‌های لازم برای حمل و نقل مردم باید به صورت مناسب و به سرعت تکمیل شود و بدون شک تلاش می‌کنیم که بیشترین مباحث شورای پنجم شهر اصفهان به موضوع قطارشهری اختصاص یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به عزم جزم مدیران شهری برای تکمیل خط یک و ساخت خطوط دیگر متروی اصفهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تمرکز شورا بر قطارشهری اصفهان معطوف است و کمیسیون‌های شورا توجه جدی بر آن دارند؛ بنابراین تلاش می‌کنیم که با پیگیری تعهدات و اختصاص بودجه مناسب، زمینه تکمیل آن را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه تأمین مالی پروژه باید به صورت مستمر از سوی شورا پیگیری شود، ادامه داد: بدون شک شورای پنجم نیز در این زمینه تلاش لازم را صورت خواهد داد تا تکمیل خطوط بعدی نیز با جدیت از سوی این سازمان انجام شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان نیز با بیان اینکه تلاش‌های بسیاری در ساخت متروی اصفهان صورت گرفته گفت: امیدواریم در طراحی ایستگاه‌های هسته مرکزی شهر، ایستگاه‌ها متناسب با فضای اصفهان و تاریخ و تمدن این شهر ایجاد شود.

نصیر ملت با بیان اینکه تلاش ما بالا بردن انتظارات شهروندان اصفهانی است، افزود: شورای پنجم نیز در کارگروه‌های تخصصی خود توجه به این موضوع را مد نظر قرار می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی