English

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبرداد:

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۰ فقره شرارت در دهدشت

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یکی از سارقان سابقه‌دار با 10 فقره سابقه شرارت و درگیری در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای با 10 فقره شرارت در دهدشت

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، منوچهر سیاهپور، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره درگیری و شرارت در بخش‌هایی از شهرستان کهگیلویه و به جهت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بلافاصله موضوع جهت بررسی در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

سرهنگ «سیاهپور» افزود: ماموران کلانتری 11 این شهرستان با انجام گشت‌زنی هدفمند بصورت محسوس و نامحسوس، موفق به شناسایی شرور سابقه‌دار شدند که با انجام اقدامات پلیسی و در اجرای دستور مقام قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه این فرد متهم را در مخفیگاهش دستگیر و یکدستگاه خودروی پژو پارس دارای سابقه سرقت را نیز کشف کردند.

وی در خصوص جزئیات عملیات دستگیری این شرور سابقه دار گفت: متهم در حین دستگیری با یک قبضه سلاح سرد (چاقو) به طرف ماموران حمله ور شد که با هوشیاری، سرعت عمل و درایت ماموران، مجال هیچگونه حرکت فیزیکی به وی داده نشد و متهم خلع سلاح و جهت سیر مراحل قانونی، به کلانتری تحویل داده شد .

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در تحقیقات مقدماتی ماموران، این متهم به صراحت اعتراف به بیش از 10 فقره شرارت و درگیری در شهر دهدشت و حومه نمود و در ادامه به سرقت خودروی پژو پارس نیز معترف شد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه