English

رئیس شورای شهر دهلران:

کل موجودی شهرداری دهلران ۸۰۰ هزار ریال است

رئیس شورای شهر دهلران گفت: کل موجودی حساب شهرداری دهلران در حال حاضر 800 هزار ریال است.

کل موجودی شهرداری دهلران 800 هزار ریال است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس شواری شهر دهلران گفت: شهرداری دهلران با مشکلات زیاد مالی روبرو است به طوری که کارگران این مجموعه نزدیک بیش از پنج ماه حقوق دریافت نکرده اند.

سید ابراهیم حسینی در این نشست اظهار کرد: کل موجودی حساب شهرداری دهلران در حال حاضر 800 هزار ریال است.

رئیس شورای اسلامی شهر دهلران گفت: با توجه به گستردگی شهر دهلران متأسفانه عدم نبود اعتبارات کافی سبب شده تا شهرداری نتواند خدمات مطلوبی به شهروندان دهلرانی ارائه دهد.

وی افزود: شهرداری دهلران به خاطر مشکلات مالی حتی توان پرداخت هزینه های قبوض برق خود را ندارد به طوری که شهرداری دهلران بیش از سه میلیارد ریال بدهی به اداره برق دارد و این درحالی است که خیلی از ادارات دهلران هنوز عوارض خود را به شهرداری پرداخت نکرده اند.

حسینی بیان داشت: در بحث استقبال از زوار اربعین حسینی بیش از دو میلیارد ریال به شهرداری دهلران اختصاص یافته است که در تلاشیم با احداث مجتمع اربعین به صورت دائم در پارک اناران زمینه رفاه زائران را فراهم کنیم.

ساخت و ساز منازل غیر مجاز در دهلران

شهر دار دهلران گفت: یکی از مشکلات شهرداری دهلران که نتوانسته به خوبی به شهروندان خود خدمات ارائه دهد ساخت و ساز منازل غیر مجاز است.

عیسی رضایی اظهار کرد: متأسفانه این منازل هم در اعتبارات استانی دیده نمی شوند و هم پرداخت عوارض شامل آن ها نمی شود و این درحالی است که شهرداری به صورت رایگان به آن ها خدمات ارائه می دهد.

شهردار دهلران بیان داشت: تلاش زیادی در راستای حل مشکل واگذاری و صدور پایان کار توسط شهرداری صورت گرفته ولی تا کنون این امر محقق نشده است.

وی تصریح نمود: با حل شدن مشکل این ساخت و سازها، اعتبار قابل توجهی به حساب شهرداری دهلران واریز می شود بخش عمده ای از مشکلات مالی شهرداری از محل پرداخت عوارض این منازل مرتفع می شود.

با پیشنهاد شهردار دهلران طرح پرداخت ارزش افزوده شرکت های فعال در همان شهر جهت طرح در مجلس و تبدیل آن به قانون ارائه شد که با موافقت نماینده حوزه جنوب استان ایلام مواجه شد.

در این نشست هم اندیشی دیگر اعضا شواری شهر پیشنهادات خود را مطرح کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه