English

معاون سازمان تبلیغات اسلامی ایلام:

اجتماع عزاداران حسینی با مشارکت ۹۰ هیئت مذهبی شهر ایلام برگزار می شود

معاون سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: 890 هیات مذهبی آیین های عزاداری و سوگواری ماه محرم در استان ایلام را برگزار می کنند.

اجتماع عزاداران حسینی با مشارکت 90 هیئت مذهبی شهر ایلام برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام حشمت الله رستمی گفت: این آیین صبح شنبه هشتم مهرماه در میدان 22 بهمن ایلام از ساعت 9:30 شروع می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه شامل سخنرانی، نوحه سرایی و سینه زنی است ادامه داد: پس از پایان مراسم نیز نماز جماعت در محل میدان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین روز یکشنبه و همزمان با عاشورا نیز تجمع عزاداران حسینی از ساعت 9 صبح در میدان 22 بهمن شهر ایلام برگزار خواهد شد که همراه با دسته روی هیات های مذهبی خواهد بود.
به گفته معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، مسیر حرکت هیات های زنجیر زن به منظور جلوگیری از تداخل و حفظ نظم به تمامی هیات های شهر ایلام ابلاغ شده است.
رستمی همچنین از انجام هماهنگی های لازم با واحدهای مختلف انتظامی، هلال احمر،اورژانس و شهرداری برای برگزاری مطلوب محافل عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و از در مرکز استان انجام گرفته است. وی از عموم مردم جهت شرکت در این آیین های باشکوه دعوت کرد و گفت: همچنین مراسم عزاداری از امشب به مدت سه شب در محل میدان 22 بهمن از ساعت 21 آغاز خواهد شد.
به گفته وی، تمامی این آیین ها از شبکه استانی سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد.
وی گفت: محافل عزاداری و سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان های مختلف استان نیز با مشارکت هیات های مذهبی برگزار می شوند.
890 هیات مذهبی آیین های عزاداری و سوگواری ماه محرم در استان ایلام را برگزار می کنند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه