English

راه اندازی چهار دستگاه دیالیز اهدایی خیرین در بیمارستان آستارا

چهار دستگاه دیالیز اهدایی توسط 2 خیر، در بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا راه اندازی شد.

راه اندازی چهار دستگاه دیالیز اهدایی خیرین در بیمارستان آستارا

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فرماندار آستارا در آئین راه اندازی این دستگاه ها در بیمارستان این شهرستان گفت: خیران در حوزه سلامت به تقویت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی کمک می کنند و در این راستا گام های خوبی برداشته شده است.

یونس رنجکش افزود: اهدای چهار دستگاه دیالیز به بیمارستان شهید بهشتی آستارا کاستی های بخش دیالیز را برطرف کرد و خوشبختانه کمبود تجهیزات در این بخش وجود ندارد.

وی ضمن قدردانی با دعوت از خیران برای کمک به تقویت زیرساخت های درمانی اضافه کرد: بندر آستارا به خاطر قرار گرفتن در نقطه صفر مرزی و با داشتن جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری، هر ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است و امکانات بهداشتی و درمانی این شهرستان باید متناسب با این ظرفیت ها ارتقا یابد.

محمد نظری رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آستارا نیز گفت: ارزش هر دستگاه دیالیز، 570 میلیون ریال است و تعداد آنها در بیمارستان آستارا به 19 دستگاه افزایش یافت.

وی تعداد بیماران دیالیز آستارا را 61 بیمار عنوان و تصریح کرد : هزینه هر عمل پیوند کلیه، 250 میلیون ریال است و بسیاری از بیماران بخش دیالیز در تامین آن مشکل دارند و آستارا بعد از بندر انزلی از نظر تعداد بیماران کلیوی، رتبه دوم استان گیلان را دارد.

در این آئین یک دستگاه نوار قلب، یک دستگاه اکسیژن ساز قلب و یک صندلی بیمار به ارزش 200 میلیون ریال توسط یک فرد نیکوکار به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه