English

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

باید گفتمان مقاومت را باور کنیم

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:باید گفتمان مقاومت را باور کنیم تا به سیاست مقاومتی، در اقتصاد به اقتصاد مقاومتی و در فرهنگ به فرهنگ مقاومتی برسیم.

باید گفتمان مقاومت را باور کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی قبل از هر چیزی اعتقاد به آن می‌خواهد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی بخشی از گفتمان مقاومتی انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به گفتمان انقلابی، افزود: باید در درجه نخست این مطلب را بپذیریم که انقلاب اسلامی جز با گفتمان مقاومت نمی‌تواند به اهداف خود رسیده و دشمن را از اهداف خود بازدارد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید گفتمان مقاومت را باور کنیم تا به سیاست مقاومتی، در اقتصاد به اقتصاد مقاومتی و در فرهنگ به فرهنگ مقاومتی برسیم.

وی عنوان کرد: اشکالی که نه‌تنها به دولت‌مردان بلکه به برخی از دانشگاه‌ها، نخبگان و برخی از مجلسی‌ها وارد است این بوده که هنوز به این باور نرسیده‌ایم که یگانه راه پیروزی مقاومت است و در اقتصاد هم همین مشکل راداریم به‌نوعی شعار اقتصاد مقاومتی می‌دهیم اما سیاست‌ها و جهت‌گیری‌ها این را نشان می‌دهد که هنوز چشم به بیرون و خارج از کشور داریم.

حاجی صادقی ادامه داد: چشم به بیرون داشتن خلاف صریح قرآن کریم است ازاین‌رو قرآن فقط کتاب مقدس و تبرک جستن نیست، بلکه قرآن مجید سبک زندگی و زندگی ارائه می‌دهد و می‌فرماید به دشمنان تکیه نکنید که آتش می‌گیرید و در پایان این آیه می‌فرماید اگر به آنان تکیه کردید از خداوند انتظار نصرت نداشته باشید.

وی تصریح کرد: باید مشکل باور و اعتقاد به اقتصاد مقاومتی را حل کنیم که ما  جز از راه گفتمان مقاومت به‌جایی نخواهیم رسید، اگر بر این مطلب ایمان آوردیم در عمل هم می‌توانیم امیدوارم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه