English

به پیشنهاد اداره منابع طبیعی و آبخیزداری؛

یک خیابان در شهرستان چگنی «منابع طبیعی» نام گرفت

به پیشنهاد اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهرستان چگنی، یک خیابان، با عنوان «منابع طبیعی» نامگذاری شد.

یک خیابان در شهرستان چگنی «منابع طبیعی» نام گرفت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مراد زارعی با اعلام این خبر گفت: به پیشنهاد اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، و با همکاری شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهرستان چگنی، خیابانی با عنوان «منابع طبیعی» و با هدف توجه به این نعمات ارزشمند خدادادی، نامگذاری شد.

مراد زارعی ادامه داد: نامگذاری خیابانی به نام منابع طبیعی، نشان دهنده‌ی توجه شورای اسلامی شهر و شهرداری چگنی به جایگاه حفظ و صیانت از جنگل‌ها و مراتع استان و شهرستان است.

زارعی افزود: احترام به طبیعت یک ارزش انکار ناپذیر است و با عنایت به اینکه یکی از ابعاد مهم توجه به حفاظت از منابع طبیعی، نگاه دینی است، ضروری است برای پایان دادن به بهره‌برداری بی رویه و ایجاد روحیه مسوولیت‌پذیری به منظور حفاظت از طبیعت، به مفاهیم دینی و رهنمود‌های ائمه و شخصیت‌های مذهبی روی آوریم چرا که اعتقادات دینی در آموزش پذیری افراد جامعه واصلاح رفتارهای اجتماعی نقش موثری دارد. لذا به منظور فرهنگ‌سازی در خصوص حفظ و حراست از منابع طبیعی، این اقدام صورت گرفت که امیدواریم نتیجه مطلوب درپی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه